Η νέα BMW M2, η οποία θα παράγεται κατ’ αποκλειστικότητα στο Μεξικό, θα παρουσιαστεί μέσα στο 2022 επιφυλάσσοντας πολλές (και καλές) εκπλήξεις στους θιασώτες της μάρκας και της σπορ οδήγησης.
Η BMW, θέλοντας να τιμήσει την 50η επέτειο του M Division, που φέτος γιορτάζει μισό αιώνα δράσης, σχεδιάζει να παρουσιάσει στα τέλη του 2022 τη νέα M2, που αισίως θα γυρίσει τη δεύτερη κατά σειρά σελίδα στην ιστορία της, αλλά και μια ακόμα πιο «καυτή» έκδοση της Μ4, η οποία θα παρουσιαστεί στις 20 Μαΐου και θα φέρει τα ένδοξα αρχικά «CSL».
Μέσα στη χρονιά, η BMW θα παρουσιάσει επίσης και τη νέα Μ3 Touring, που για πρώτη φορά θα «φορέσει» ένα estate κουστούμι, καθώς και τη νέα plug-in υβριδική ΧM των 750 ίππων, την οποία είδαμε ως πρωτότυπο στα τέλη του περασμένου Νοέμβρη.
Όπως είναι φυσικό, για τους απανταχού petrolheads, το «βάρος» ανάμεσα στα τέσσερα αυτά μοντέλα πέφτει στη νέα Μ2, η οποία, όπως επισήμως ανακοίνωσαν οι Βαυαροί, θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στη μονάδα του που βρίσκεται στο San Luis Potosi του Μεξικού, απ’ όπου το νέο σπορ κουπέ της εταιρείας θα «ταξιδεύει» για το σύνολο των παγκόσμιων αγορών στις οποίες θα διατίθεται.
Το εργοστάσιο του San Luis Potosí κατασκευάζει την Σειρά 3 από το 2019 και πρόσφατα πρόσθεσε στη δυναμική του τη Σειρά 2 Coupe, καθιστώντας έτσι την εν λόγω μονάδα μια στρατηγική εγκατάσταση για το δίκτυο παραγωγής του BMW Group. Το εργοστάσιο διατήρησε σταθερή ανάπτυξη, σημειώνοντας αύξηση παραγωγής κοντά στο 25% το 2021, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ενώ μέσα στο 2022 θα προσληφθούν σε αυτό επιπλέον 800 υπάλληλοι και θα ξεκινήσει μια δεύτερη βάρδια όσον αφορά την παραγωγή νέων οχημάτων.
Τι γνωρίζουμε έως τώρα για τη νέα BMW M2
Την κίνηση στη νέα BMW M2 θα παρέχει μια νεότερη έκδοση του κινητήρα S58 που κινεί σήμερα τις Μ3 και Μ4. Ο 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας με τα δύο τούρμπο αναμένεται να αποδίδει ισχύ που θα φτάνει τουλάχιστον τους 430 ίππους, ενώ δεν αποκλείεται στις εκδόσεις Competition η μέγιστη ισχύ να σκαρφαλώνει έως και τους 490 ίππους.
Όσον αφορά τη μετάδοση, η BMW θα παραμείνει πιστή στο δόγμα της πίσω κίνησης, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται το ενδεχόμενο να δούμε και μια τετρακίνητη Μ2, είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Σε κάθε περίπτωση, η νέα BMW M2 αναμένεται να υιοθετεί ένα εντελώς νέο εσωτερικό, στο οποίο θα κυριαρχούν οι δύο κυρτές και «ενοποιημένες» οθόνες, ακριβώς όπως συμβαίνει στις ηλεκτρικές i4 και iX. To «παρών» τέλος θα δίνει και το νέο Λειτουργικό Σύστημα 8 των Βαυαρών, το οποίο θα εξασφαλίζει μεταξύ άλλων και προηγμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας.