Τον Απρίλιο η Γερμανία νομιμοποίησε εν μέρει τη χρήση κάνναβης για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Τρεις μήνες αργότερα, καθόρισε και το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο χρήσης της από τους οδηγούς.
Δύο μήνες μετά την ψήφιση της μερικής νομιμοποίησης, η Γερμανική Βουλή εισήγαγε ένα ανώτατο όριο για τους οδηγούς. Μετά από συστάσεις μιας ομάδας εμπειρογνωμόνων που ανέθεσε το υπουργείο Μεταφορών, το μέγιστο επίπεδο THC, της δραστικής τοξικής ουσίας της κάνναβης, ορίστηκε στα 3,5 νανογραμμάρια ανά χιλιοστόλιτρο. Αυτό θεωρείται ισοδύναμο με 20 χιλιοστόγραμμα αλκοόλ ανά 100 χιλιοστόλιτρα αίματος, το οποίο είναι πολύ κάτω από το νόμιμο όριο για το αλκοόλ (50 mg/ 100 ml).
Επιπλέον, υπάρχει πλήρης απαγόρευση του αλκοόλ για τους οδηγούς που έχουν καταναλώσει κάνναβη και το αντίστροφο, ώστε να αποφευχθούν οι επιβαρυντικές επιδράσεις των δύο ουσιών που αλληλοενισχύονται. Τέλος, θα υπάρξει πλήρης απαγόρευση της κάνναβης για τους νέους οδηγούς, όπως ισχύει και για το αλκοόλ. Ως νέοι οδηγοί κατηγοριοποιούνται οι οδηγοί κάτω των 21 ετών ή με άδεια οδήγησης ηλικίας μικρότερης των δύο ετών.
Η Γερμανία είναι μόλις η τρίτη ευρωπαϊκή χώρα που νομιμοποιεί επίσημα την κάνναβη για προσωπική χρήση, μετά τη Μάλτα και το Λουξεμβούργο. Ωστόσο, η χρήση κάνναβης αποποινικοποιείται και είναι ανεκτή σε πολλές άλλες χώρες, με πιο γνωστή την Ολλανδία. Ομοίως, ορισμένες χώρες εφαρμόζουν ένα νόμιμο όριο για την ουσία THC στο αίμα. Στην ΕΕ, σε αυτές περιλαμβάνονται το Βέλγιο, η Τσεχία, η Δανία, η Ιρλανδία και το Λουξεμβούργο.
Τα περισσότερα κράτη μέλη της ΕΕ, ωστόσο, εξακολουθούν να μην έχουν νομικό όριο, πράγμα που σημαίνει ότι οποιοδήποτε επίπεδο THC ανιχνευθεί μπορεί να αποτελέσει παράγοντα για την αναστολή της άδειας οδήγησης, την επιβολή προστίμου ή και την επιβολή ποινής φυλάκισης.