X
Κόσμος

Η Dacia σκοπεύει να διευρύνει τη γκάμα της

Περισσότερα από ένα, πιθανότατα να είναι τα μοντέλα που θα παρουσιάσει στο άμεσο μέλλον η Dacia.

Έχοντας ως στόχο να δημιουργήσει μια πιο πληθωρική και ολοκληρωμένη γκάμα, η Dacia έχει στα πλάνα της να σχεδιάσει και να παρουσιάσει κάποια νέα μοντέλα που δεν θα είναι SUV. Βλέπετε, σε αυτήν την κατηγορία τα πάει αρκετά καλά, ειδικά και μετά την παρουσίαση του νέου Bigster, το οποίο ήρθε να τονώσει ακόμα περισσότερο την ταυτότητα της εταιρείας.

Δείτε επίσης: Αυτό είναι το νέο Dacia Bigster

Ένα μοντέλο που προέκυψε μετά από προσεκτική μελέτη της Dacia όσον αφορά την αγορά και τις ανάγκες της, να σταθεί δίπλα στα πετυχημένα Sandero και Duster. Ωστόσο, όπως η ίδια η εταιρεία πιστεύει, υπάρχει χώρος για επιπλέον μοντέλα που θα της δώσουν περισσότερη ώθηση.

Δείτε επίσης: Νέος 4κύλινδρος κινητήρας από την Dacia

Ανοιχτά είναι όλα σχεδόν τα ενδεχόμενα, με την Dacia να έχει στα χέρια της μια πλατφόρμα, την CMF-B, που χρησιμοποιείται για τα Jogger, Duster και Bigster και της επιτρέπει να δημιουργήσει πάνω σε αυτή ένα ακόμα μοντέλο που θα σταθεί δίπλα σε αυτά, αλλά έχοντας διαφορετική προσέγγιση.

Δείτε επίσης: Οδηγούμε το νέο Dacia Duster

Θα μπορούσε να είναι μια σχεδιαστική παραλλαγή του Duster, με πιο κουπέ αισθητική ή ακόμα και ένα κλασικό μικρομεσαίο, στα πρότυπα του VW Golf, που θα βάλει την Dacia στο παιχνίδι των οικογενειακών μοντέλων, δίνοντάς της μια νέα διάσταση.

Επιπλέον, δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να κινηθεί και προς τα κάτω, με ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Αυτό θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και θα πατάει πάνω στην πλατφόρμα Ampr, αυτήν που θα χρησιμοποιηθεί από τη Renault για την κατασκευή του νέου ηλεκτρικού Twingo.

Όπως αποκαλύπτουν οι άνθρωποι της Dacia, μέχρι τώρα δεν υπήρχε κάποιο μοντέλο στην μικρή κατηγορία λόγω της χαμηλής κερδοφορίας που αποφέρει ένα μοντέλο του «είδους». Σήμερα όμως που υπάρχει η πλατφόρμα από το Renault Group, για την κατασκευή του Twingo, ένα ακόμα μοντέλο με παρόμοια χαρακτηριστικά με τα σήματα της Dacia, θα περιόριζε ακόμα περισσότερο την τιμή του.

 

Δείτε επίσης: Δοκιμάζουμε το Dacia Spring

Με δεδομένο ότι το νέο Twingo θα κατασκευάζεται στη Σλοβενία, το κόστος θα είναι πιο χαμηλό από αυτό που προκύπτει για το Spring, το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia, το οποίο εισάγεται από την Κίνα. Έτσι, ένα νέο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που θα συναρμολογείται στην Ευρώπη θα έχει χαμηλότερο κόστος και θα περισσότερα κέρδη για την εταιρεία και θα μπορούσε να είναι μάλιστα και ο αντικαταστάτης του Spring.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!