Ταχύτερη φόρτιση με νέο ηλεκτρικό κύκλωμα 800V για το νέο BYD Seal αλλά και αναβαθμίσεις σε συστήματα ασφαλείας και μπαταρίες.
Ένα μόλις χρόνο μετά την πρεμιέρα του ηλεκτρικού BYD Seal, η κινεζική εταιρεία αποκαλύπτει στην εγχώρια για την ίδια αγορά την αναβαθμισμένη έκδοση του μοντέλου της.
Η BYD φαίνεται να έχει εστιάσει περισσότερο στην… ουσία και λιγότερο στο θεαθήναι, με την εξωτερική αισθητική του Seal να παραμένει στην νεότερη εκδοχή του ουσιαστικά αναλλοίωτη.
Κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες, το νέο Seal φιλοξενεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας Platform 3.0 η οποία φέρει την ονομασία Evo. Βασική διαφοροποίηση εδώ είναι το ηλεκτρικό κύκλωμα των 800V, έναντι του 400-βολτου του απερχόμενο Seal, το οποίο εξασφαλίζει ταχύτερη φόρτιση.
Συγκεκριμένα, για την αναζωογόνηση των μπαταριών από το 10 στο 80% απαιτούνται πλέον 25 λεπτά, έναντι 37 λεπτών για το απερχόμενο μοντέλο. Αυτό υποδηλώνει ότι έχει αυξηθεί η μέγιστη ισχύς φόρτισης σε παροχή DC – ωστόσο η εταιρεία δεν ανακοινώνει τη σχετική τιμή, που στο υπάρχον μοντέλο ανέρχεται στα 150 kW.
Το νέο ηλεκτρικό κύκλωμα έδωσε τη δυνατότητα στους ιθύνοντες της BYD να εξοπλίσουν το νέο Seal με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ με στόχο την εξασφάλιση υωηλότερων επιπέδων άνεσης.
Επίσης, το νέο BYD Seal διαθέτει έναν αισθητήρα lidar τοποθετημένο στην οροφή που φέρεται να προσφέρει μια σημαντική αναβάθμιση στα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS). Η BYD τόνισε ότι έχει βελτιώσει την λειτουργία του adaptive cruise control καθώς και εκείνη του αυτοματοποιημένου συστήματος στάθμευσης.
Στην κινεζική αγορά οι μπαταρίες που είναι διαθέσιμες από την BYD είναι δύο. Αμφότερες υιοθετούν την τεχνολογία Blade και έχουν χωρητικότητα 61,44 kWh και 80,64 kWh. Η μικρότερη χωρητικότητα της τελευταίας συνεπάγεται και μικρότερη αυτονομία, τουλάχιστον με βάση τον κινεζικό κύκλο δοκιμών CLTC. Στην πρώτη περίπτωση η αυτονομία φτάνει τα 510 χλμ. και στη δεύτερη στα 550 χλμ.
Σε ότι αφορά τους ηλεκτροκινητήρες, η BYD δεν ανακοινώνει αλλαγές. Έτσι, η έκδοση με τον έναν ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 313 ίππους ενώ η τετρακίνητη 530 ίππους.
Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο Seal έχει νέα σχεδίαση τιμονιού με επίπεδο κάτω τμήμα και δερμάτινη επένδυση. Το piano-black φινίρισμα της κεντρικής κονσόλας έχει αντικατασταθεί με ένα γκρι ματ πλαστικό ενώ οι χαρακτηριστικοί αεραγωγοί του παρελθόντος έχουν δώσει τη θέση τους σε νέους με πιο επίπεδο σχήμα.
Το νέο BYD Seal πωλείται ήδη στην Κίνα ενώ άγνωστο παραμένει πότε τα πρώτα αντίτυπά του θα πατήσουν και επίσημα τους τροχούς τους στις κατά τόπου αγορές της Ευρώπης.