Η ηλεκτρική BMW i7 ολοκληρώνει τον τελευταίο κύκλο των χειμερινών δοκιμών της με στόχο την πλήρη αποκάλυψή της το 2022.
Η BMW συνεχίζει την επέλασή της στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων προετοιμάζοντας το έδαφος για την πρεμιέρα της νέας i7, ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου σεντάν πολυτελείας που θα χρησιμοποιεί ως βάση την τρέχουσα γενιά της συμβατικής Σειράς 7.
Αν μη τι άλλο, η νέα BMW i7 έρχεται να συμπληρώσει τη EV γκάμα των Βαυαρών μετά το αειθαλές i3, και τις νέες i4 και iX που οδηγήσαμε πρόσφατα στη Γερμανία (περισσότερα διαβάστε εδώ και εδώ) και είναι διαθέσιμες, με ιδιαίτερα ελκυστικές για το είδος τιμές, και στη χώρα μας.
Προς ώρας, η BMW δεν αποκαλύπτει και στοιχεία αναφορικά με το τεχνολογικό υπόβαθρο της νέας i7 περιοριζόμενη στη δημοσίευση των σχετικών φωτογραφιών στο παγωμένο… πεδίο δοκιμών του Αρκτικού κύκλου, καθώς και στη διαβεβαίωση ότι κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του πολυτελούς EV της θα βρίσκεται η 5η γενιά του ηλεκτρικού συστήματος eDrive.
Θυμίζουμε ότι το τελευταίο ενσωματώνει σε μια μονάδα το κινητήριο σύνολο, τη μετάδοση και τα ηλεκτρονικά ισχύος.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των Βαυαρών, η νέα BMW i7 θα έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση ενέργειας που θα κυμαίνεται από 19,5 έως και 22,5 kWh ανά 100 χλμ. Ωστόσο, δεν αποκαλύπτεται ακόμα η χωρητικότητα της μπαταρίας, αν και βέβαιο είναι ότι θα είναι ανάλογη με εκείνη της «μεγάλης» έκδοσης της νέας iX.