Η έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Initium της Hyundai που αποκαλύφθηκε σήμερα θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του υδρογονοκίνητου Nexo.
Το πρωτότυπο με την ονομασία Initium της Hyundai έρχεται στο φως σήμερα για πολλούς λόγους. Ο πρώτος και… καλύτερος είναι να επιδείξει τη δέσμευση της κορεατικής μάρκας στην υδρογονοκίνηση, ενώ ο δεύτερος να αναδείξει μια νέα σχεδιαστική γλώσσα που σύντομα θα δούμε να «ξεδιπλώνεται» στους κόλπους της εταιρείας.
Το Hyundai initium διαθέτει ένα νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου που λέγεται ότι προσφέρει πολύ καλύτερες επιδόσεις από εκείνο του Nexo. Απαρτίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 204 ίππων, ο οποίος προσφέρει ακόμα πιο ομαλά χαρακτηριστικά οδήγησης.
Η κορεάτικη εταιρεία αναφέρει ότι μεταξύ δύο γεμισμάτων η έκδοση παραγωγής του Initium θα μπορεί να καλύψει διαδρομές συνολικού μήκους έως και 650 χλμ. Διαθέτει επίσης λειτουργία Vehicle-2-Load, επιτρέποντας στις μπαταρίες του αυτοκινήτου να τροφοδοτούν εξωτερικές συσκευές.
Σχεδιαστικά, έρχεται να εισάγει τη σχεδιαστική γλώσσα «Art of Steel». Χαρακτηριστικό εδώ είναι το γραφικό σε σχήμα σταυρού στα εμπρός φώτα ημέρας και τα πίσω φώτα, το οποίο στο εγγύς μέλλον θα χρησιμοποιηθεί προκειμένου τα υδρογονοκίνητα μοντέλα της Hyundai να ξεχωρίζουν από εκείνα με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μπαταρία – και φυσικά από τις προτάσεις της μάρκας με κινητήρες καύσης.
Η Hyundai δήλωσε σήμερα ότι το πρωτότυπο Initium αποτελεί τον προπομπό ενός μοντέλου παραγωγής με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου που πρόκειται να παρουσιαστεί το επόμενο καλοκαίρι. Και όπως είναι αντιληπτό, θα πρόκειται για τον διάδοχο του Nexo, δεδομένου ότι ο σχεδιασμός του αντικατοπτρίζει αυτόν των πρωτότυπων οχημάτων που είχαν προηγουμένως εντοπιστεί σε δοκιμές σε δημόσιους δρόμους σε όλη την Ευρώπη.