Η Honda θέτει μια σημαντική προϋπόθεση προκειμένου οι εμβληματικές εκδόσεις Type R να περάσουν στην ηλεκτρική εποχή.
Με την ηλεκτρική κινητικότητα να αποτελεί την επόμενη μέρα της αυτοκίνησης αλλά και τη νέα κανονικότητα στο χώρο, εμβληματικά σπορ μοντέλα με βαριά φανέλα και θερμικούς κινητήρες, όπως το Civic Type R της Honda, καλούνται να ακολουθήσουν και αυτά το δρόμο της πρίζας. Εκτός αν -τελικά- πάρουν την άγουσα για τα αποδυτήρια.
Συγκεκριμένα στην περίπτωση του ιαπωνικού «χάτς», η επιλογή της… επιβίωσης στο πλαίσιο της ηλεκτρικής κινητικότητας θα εξαρτηθεί άμεσα και πριν από ο,τιδήποτε άλλο από την οδηγική απόλαυση που θα μπορεί να προσφέρει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Civic Type R. Αυτό τουλάχιστον αναφέρει η ηλεκτρονική έκδοση του βρετανικού autocar επικαλούμενη δηλώσεις του επικεφαλής τεχνικού συμβούλου της Honda, Ko Yamamoto:
«Το Type R αντιπροσωπεύει τη μεγιστοποίηση της οδηγικής απόλαυση. Αν αυτή η ευχαρίστηση μπορεί να μεταφερθεί στον οδηγό με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, τότε αυτό το αυτοκίνητο θα μπορούσε να ονομαστεί Type R.
«Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι το Type R θα συνεχίσει για πάντα. Αν μια μέρα έχουμε μια πλήρως ηλεκτρική κοινωνία, θα εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτή εκδόσεις Type R».
Στα πλαίσια των ίδιων δηλώσεών του, ο Ko Yamamoto απέκλεισε την πιθανότητα τα Honda Jazz, HR-V και CR-V να αποκτήσουν στο μέλλον μια έκδοση Type R.
Η Ko Yamamoto επιβεβαίωσε επίσης ότι δεν θα υπάρξει μια έκδοση υψηλών επιδόσεων του e:Ny1, ούτε και τετρακίνητη παραλλαγή του, λόγω της πλατφόρμας του. Ωστόσο, τα μελλοντικά EV που βασίζονται στην αρχιτεκτονική EN της εταιρείας θα είναι διαθέσιμα σε εκδόσεις με πιο σπορτίφ διαθέσεις.
«Αυτή η πλατφόρμα δεν έχει κατασκευαστεί για να υποδέχεται τετρακίνηση. Αυτή η οικογένεια πλατφορμών, ωστόσο, έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί διαφορετικές μονάδες κίνησης και διαμορφώσεις, οπότε ίσως δούμε στο μέλλον εκδόσεις με δύο ή τρεις κινητήρες.».