top icon
Επικαιρότητα

Χάρμα ιδέσθαι η νέα Porsche 911 Cabriolet

Η Porsche δεν άφησε περιθώριο μεγαλύτερο των έξι εβδομάδων από την πρεμιέρα της κουπέ εκδοχής της νέας 911 προκειμένου να παρουσιάσει την ανοιχτή της παραλλαγή.

Hνέα, ανοιχτή έκδοση της Porsche 911 συνεχίζει εμφατικά μία παράδοση δεκαετιών που είχε ως αφετηρία το πρωτότυπο της πρώτης Cabriolet εκδοχής του μοντέλου που είδε το φως της δημοσιότητας για πρώτη φορά στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη το Σεπτέμβριο του 1981. Με την πρώτη παραλλαγή της «ξεσκούφωτης» 911 να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής το 1982, η συγκεκριμένη έκδοση αποτέλεσε έκτοτε ένα σταθερό χαρακτηριστικό, κι αν θέλετε, ένα σημαντικό εμπορικό πυλώνα στη γκάμα του αειθαλούς σπορ μοντέλου της γερμανικής εταιρείας.

Φυσικά, η αναδιπλούμενη οροφή είναι κατασκευασμένη από… πανί ενσωματώνοντας ένα σταθερό κρύσταλλο στο πίσω μέρος για απρόσκοπτη θέαση προς τα πίσω. Χάρη στο διαφοροποιημένο υδραυλικό μηχανισμό της, ο οποίος εξασφαλίζει εκτός από ταχύτητα και μειωμένο βάρος, η οροφή μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε χρόνο κοντά στα 12 δλ. ακόμα και όταν η γερμανίδα καλλονή βρίσκεται εν κινήσει με ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 50 χλμ./ώρα. Απαραίτητο συστατικό της όλης «συνταγής» είναι και το πτυσσόμενο μέσω ηλεκτρομηχανισμού πίσω αλεξινέμιο που περιορίζει τους στροβιλισμούς του αέρα στην καμπίνα στις υψηλές ταχύτητες.

Αρχικά, η νέα 911 Cabriolet θα είναι διαθέσιμη στην πισωκίνητη έκδοση Carrera S και στην τετρακίνητη Carrera 4S. Αμφότερες κινούνται από τον γνωστό 3λιτρο κινητήρα τούρμπο της Porsche, ο οποίος αποδίδει 450 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και ροπή 530 Nm σταθερά από τις 2.300 έως και τις 5.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων δε που τον συνοδεύει είναι διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις. Σύμφωνα με την Porsche, η Carrera S επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,9 δλ. (3,7 δλ. με το Sport Chrono Package) και η τετρακίνητη σε 3,8 και 3,8 δλ., αντίστοιχα.  Η τελική ταχύτητα προσδιορίζεται από το εργοστάσιο στα 306 και 304 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.

Για πρώτη φορά, το σύστημα Porsche Active Suspension Management (PASM) είναι διαθέσιμο στην 911 Cabriolet. Τα ελατήρια που χρησιμοποιούνται είναι σκληρότερα και κοντύτερα, οι εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές ράβδοι είναι πιο άκαμπτες και το σασί έχει «χαμηλώσει» κατά δέκα χιλιοστά σε σχέση με το παρελθόν. Αυτές οι ρυθμίσεις δίνουν στο 911 μια πιο ουδέτερη αίσθηση στο δρόμο, σύμφωνα με τους Γερμανούς, αλλά και καλύτερη συνάμα κατανομή του βάρους.  Από εκεί και πέρα, το αμάξωμα «πατά» σε τροχούς 20 και 21 ιντσών εμπρός και πίσω, ενώ τόσο η πισωκίνητη έκδοση όσο και η τετρακίνητη διαθέτουν πλέον το ίδιο πλάτος.

Στο εσωτερικό, σύμφωνα με την Porsche, οι σχεδιαστικές επιρροές από τις «911» της δεκαετίας του ’70, είναι πολλές. Όπως ασφαλώς και οι ομοιότητες με το «σαλόνι» της 911 Coupe. Αν μη τι άλλο και στις δύο περιπτώσεις, κυρίαρχα στοιχεία είναι το κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο εμπρός από τον οδηγό, το οποίο πλαισιώνεται από 2+2 οβάλ οθόνες, καθώς και η οθόνη των 10,9 ιντσών στην κεντρική κονσόλα του συστήματος Porsche Communication Management, ενώ κάτω από αυτή έχουν εγκατασταθεί πέντε διακόπτες για άμεση πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Όπως και η «κλειστή» εκδοχή της νέας 911, έτσι και η Cabriolet, υιοθετεί για πρώτη φορά μία σειρά από τεχνολογίες που την καθιστούν ακόμα πιο «προηγμένη» και σοφιστικέ. Μία από αυτές είναι και το Wet Mode (στάνταρ εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις). Πρόκειται για ένα «καλούδι» το οποίο ανιχνεύει την ύπαρξη νερού στο δρόμο «προετοιμάζοντας» εν συνεχεία κατάλληλα τα συστήματα ελέγχου του οχήματος. Ταυτόχρονα δε, προειδοποιεί τον οδηγό μέσω ηχητικού σήματος για τον κίνδυνο εμφάνισης του παραδοσιακά επικίνδυνου φαινομένου της υδρολίσθησης. Το «παρών» δίνει επίσης το σύστημα υποβοήθησης της οδήγησης Night Vision Assist._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ