Η VW ισχυρίζεται ότι οι solid state μπαταρίες που εξελίσσει σε συνεργασία με την QuantumScape έχουν πτώση στη χωρητικότητά τους μόλις 5% ύστερα από 1.000 κύκλους φόρτισης.
Η VW δήλωσε ότι έχει πραγματοποιήσει σημαντική πρόοδο, με πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα, στις δοκιμές που έχει ολοκληρώσει μέχρι σήμερα με τις μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη (solid state) της QuantumScape που προορίζονται για τα μελλοντικά EV της γερμανικής εταιρείας.
Κατά τη διάρκεια δοκιμών που ολοκλήρωσε ύστερα από αρκετούς μήνες η PowerCo – ο επιχειρηματικός βραχίονας της VW που ασχολείται με την εξέλιξη κυψελών – η μπαταρία στερεού ηλεκτρολύτη είχε απώλεια χωρητικότητας μόλις 5% μετά από περισσότερους από 1.000 κύκλους φόρτισης. Αυτές οι φορτίσεις, σύμφωνα με την VW, ισοδυναμούν με 500.000 χιλιόμετρα οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες.
Η VW είπε ότι ο αρχικός της στόχος στη συγκεκριμένη φάση ανάπτυξης της μπαταρίας ήταν η πτώση απόδοσης κατά 20% ύστερα από 700 κύκλους φόρτισης.
«Αυτά είναι πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα», φέρεται να είπε ο επικεφαλής της PowerCo, Frank Blome. «Το τελικό αποτέλεσμα αυτής της εξέλιξης θα μπορούσε να είναι μια μπαταρία που επιτρέπει την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, η οποία θα μπορεί να φορτιστεί εξαιρετικά γρήγορα. Πρακτικά, πρόκειται για μια μπαταρία που δεν γερνάει».
Η QuantumScape θέλει να εισάγει στην αγορά τη συγκεκριμένη μπαταρία «το συντομότερο δυνατό», όπως δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Jagdeep Singh. Ωστόσο, η παραγωγή της σε ευρεία κλίμακα δεν φαντάζει και τόσο εύκολη με δεδομένο ότι η εταιρεία σκοπεύει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στις μπαταρίες στερεάς κατάστασης που προορίζονται για ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης.
Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης πρόκειται να αντικαταστήσουν τους συμβατικούς συσσωρευτές ενέργειας υγρού ηλεκτρολύτη με στόχο οι τελευταίοι στα επόμενης γενιάς EV να είναι εκτός από ασφαλέστεροι, μικρότεροι σε μέγεθος και ταχύτεροι σε ότι αφορά τη φόρτισή τους.