H Toyota επιβεβαίωσε την επιστροφή της Celica, ενός εκ των πλέον εμβληματικών μοντέλων της σύγχρονης ιστορίας της.
Πολλά έχουν γραφτεί για την επιστροφή της Celica στο σύγχρονο αυτοκινητικό γίγνεσθαι. Ωστόσο, μέχρι πρότινος, τίποτα δεν ήταν επιβεβαιωμένο από επίσημα χείλη. Όχι όμως πια, καθώς ο αντιπρόεδρος του ιαπωνικού εργοστασίου άνοιξε πλήρως τα χαρτιά του.
Όπως μεταδίδει το βρετανικό autocar, σε δηλώσεις του που πραγματοποιήθηκαν στο περιθώριο του Ράλλυ Ιαπωνίας, o Yuki Nakajima, είπε: «Για να είμαι ειλικρινής, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένα σημάδι. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι μέσα στην εταιρεία που περιμένουν με ανυπομονησία το Celica. Λοιπόν… αναρωτιέμαι αν είναι σωστό να το πούμε αυτό σε ένα δημόσιο φόρουμ, αλλά, ναι, φτιάχνουμε τη Celica».
Η δήλωσε του o Yuki Nakajima έρχεται σε συνέχεια πρόσφατων και σχετικών με το θέμα εικασιών, με την Toyota να αφήνει υπαινιγμούς ότι ετοιμάζεται να αναβιώσει το MR2 καθώς και την Celica, ανανεώνοντας παράλληλα την GR 86 και την GR Supra.
Διόλου τυχαία, πριν λίγες μόλις εβδομάδες, η Toyota έδωσε στη δημοσιότητα μια κατατοπιστική φωτογραφία που δείχνει ένανπίνακα που περιείχε μια λίστα με νέα μοντέλα: τα Supra Mk6, Celica Mk8, MR2 Mk4, GR86 Mk3 και GR GT3.
Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, ο οποίος αποτέλεσε τον κινητήριο μοχλό για τη δημιουργία του τμήματος GR, έχει μιλήσει στο παρελθόν για τη φιλοδοξία του να αναβιώσει αυτό που αποκαλεί τα «τρία αδέρφια»: την Celica, το MR2 και την Supra.
Θα είναι η νέα Toyota Celica ηλεκτρική;
Όπως όλα μαρτυρούν, η απάντηση είναι καταφατική, χωρίς όμως αυτό να έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη. Εφόσον τελικά προκριθεί η «ηλεκτρική» καρδιά, αντί για έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης, η νέα Celica θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, ειδικά εξελιγμένη για ηλεκτρικά οχήματα, η οποία θα προσφέρει το πλεονέκτημα του χαμηλού κέντρου βάρους αλλά και τη χαμηλής θέσης οδήγησης.
Στη περίπτωση που η Toyota αποφασίσει να επιλέξει την παραδοσιακή λύση του θερμικού κινητήρα, τότε τη νέα Celica θα κινεί ένας από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης νέας γενιά που εξελίσσει ήδη η εταιρεία (διαβάστε περισσότερα εδώ).