H BMW θα προσφέρει τη νέα M5 αποκλειστικά με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, ενώ στα σκαριά βρίσκεται ήδη και η Touring εκδοχή της.
Η BMM M, που πρόσφατα γιόρτασε τα 50 της χρόνια, ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξη της νέας M5, η οποία, όπως αποκάλυψαν οι δημιουργοί της, θα διατίθεται αποκλειστικά με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Η εταιρεία προαναγγέλλει επίσης σήμερα ότι η νέα M5 θα κάνει το ντεμπούτο της το 2024, ενώ ήδη το εργοστάσιο έχει ξεκινήσει την εξέλιξη της Touring εκδοχής της, η οποία θα τροφοδοτείται από το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Προς το παρόν, η BMW, όπως και οι συνεργάτες της στην BMW M GmbH, δεν ανοίγουν τα χαρτιά τους όσον αφορά τις τεχνικές περγαμηνές του επαναφορτιζόμενου συστήματος κίνησης των νέων M5 και M5 Touring. Ωστόσο, σχεδόν βέβαιο είναι ότι το εν λόγω σύνολο δεν θα αποκλίνει σε προδιαγραφές σε σχέση με εκείνο που είδαμε στην BMW XM.
Θυμίζουμε ότι στην περίπτωση του Βαυαρικού SUV η συνολική απόδοση (βλ. V8 κινητήρας 4,0 λίτρων και ηλεκτροκινητήρας) ανέρχεται στους 653 ίππους, με τη ροπή να ανέρχεται στα 800 Nm.
Μολαταύτα, οι παραπάνω αριθμοί δεν αποτελούν το… ταβάνι απόδοσης του εν λόγω συστήματος, μιας και στην έκδοση Label Red της νέας XM, η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 748 ίππους και η ροπή, ούτε λίγο ούτε πολύ, στα 1.000 Nm. Τόσο η έκδοση αυτή, όσο και η «βασική» συνδυάζονται με το σύστημα τετρακίνησης M xDrive και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Η σύντομη ιστορία της BMW M5 Touring
Η πρώτη BMW M5 Touring κυκλοφόρησε το 1992 βασισμένη στη δεύτερη γενιά της 4θυρης M5 αντιπροσωπεύοντας έκτοτε έναν συνδυασμό υψηλών επιδόσεων και καθημερινής πρακτικότητας σε τέσσερις τροχούς. Το 2007, η BMW «άθροισε» μια έκδοση Touring στην τέταρτη γενιά της BMW M5. Σήμερα, ένα… σκαλί παρακάτω, το επιτυχημένο λανσάρισμα της πρώτης BMW M3 Competition Touring M xDrive έρχεται να υπογραμμίζει την υψηλή απήχηση αυτής της ειδικής φιλοσοφίας οχήματος στην μεσαία κατηγορία.