top icon
  • Abarth

    H Abarth θα λανσάρει εφεξής μόνο ηλεκτρικά

  • Audi

    Το τριπλό «χτύπημα» της Audi στην Ελλάδα

  • Peugeot 408

    Peugeot 408: Δοκιμάζουμε το Hybrid 136 e-DCS6

  • COTY

    Car of the Year: Οι 7 φιναλίστ για τον τίτλο του 2025

  • BYD Sealion 7

    BYD Sealion 7: Το οδηγούμε στη Φρανκφούρτη

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ

Top Stories

Οι 19οι παγκόσμιοι τελικοί του διεθνούς μαθητικού διαγωνισμού «F1 in Schools» θα διενεργηθούν από τις 23 έως 26 Νοεμβρίου στο Dhahran της Σαουδικής Αραβίας, με τη συμμετοχή 55 ομάδων από 25 χώρες, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα και Κύπρος.

Ο Σ.Χ. συμμετείχε στη Μοτοδυναμική εκδήλωση των 4Τ και 4R, σε ένα non-stop 24ωρο στα Μέγαρα, και, οδηγώντας το Hyundai Kona, αξιοποιεί τα καλούδια της Michelin, τα καύσιμα της Shell, συνεργάζεται με κυρίους-θηρία της Βελμάρ και σχολιάζει…

Μπορεί η Μ5 να μην είχε την οπτική αύρα των supercar της κάθε εποχής, οι προδιαγραφές της όμως ήταν πάντοτε άκρως εντυπωσιακές, με αποκορύφωμα την τελευταία της γενιά.

Η νέα γενιά του Peugeot 408 είναι εδώ και την οδηγούμε στην Ελλάδα στην έκδοση Hybrid 136 e-DCS6. Ένα δυναμικό fastback που γεφυρώνει την απόσταση μεταξύ των καθαρόαιμων SUV και των παραδοσιακών sedan.

Η Leapmotor πραγματοποιεί με την αρωγή της Stellantis το δεύτερο της άλμα από τη μακρινή Κίνα στην Ευρώπη φέρνοντας σήμερα το νέο C10 στην καρδιά των αμιγώς ηλεκτρικών SUV της κατηγορίας D.

Οι Κορεάτες με το Kia EV3 φέρνουν την εγνωσμένη τεχνογνωσία τους στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων μία κατηγορία χαμηλότερα, κάνοντας τη βιώσιμη κινητικότητα πιο προσιτή, αδιαφορώντας για την κινεζική επέλαση και όπως πάντα, δείχνοντας το δρόμο στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.

Με μια ειδικά διαμορφωμένη AμεΑ friendly κερκίδα στην ΕΚΟ Super Special Stage, η Κωτσόβολος έδωσε την ευκαιρία σε όλους, χωρίς περιορισμούς και διακρίσεις, να ζήσουν από κοντά μοναδικές εμπειρίες Ράλλυ.

Ονειρευόμαστε και στοχεύουμε. Άμα το αποφασίσεις, θα το αποκτήσεις. Από το «Lounge», λοιπόν, μερικές προτάσεις για όλα τα βαλάντια. Καιρός να το ρίξουμε έξω και να «περιποιηθούμε εαυτούς και αλλήλους».

Με μία μόλις τελική αναμέτρηση να απομένει, ας δούμε σε ποιες θέσεις πρέπει να καταταγούν οι δύο διεκδικητές του τίτλου προκειμένου να στεφθούν Παγκόσμιοι Πρωταθλητές του MotoGP για το 2024.

Ο Andrien Fourmaux, ο Γάλλος οδηγός της M-Sport Ford, αποκάλυψε ότι έχει προτάσεις για το 2025 και από τις τρεις ομάδες της μεγάλης κατηγορίας του WRC.

Μπορεί η Μ5 να μην είχε την οπτική αύρα των supercar της κάθε εποχής, οι προδιαγραφές της όμως ήταν πάντοτε άκρως εντυπωσιακές, με αποκορύφωμα την τελευταία της γενιά.

Τογιοτισμός, ο κοινός παρονομαστής, του ΡΑ σε WRC και σε HAR και να εξηγηθούμε, ακολουθώντας το σπάνιο. Να συνδυάζεται ότι σπουδαίο βλέπεις, με ότι περίφημο λάμπει στα αποτελέσματα της Ιστορικής έκφρασης του Πλανητάρχη των Ράλλυ…

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ