Η Kimera EVO37, η σύγχρονη restomod εκδοχή της Lancia 037, φοράει στο «κοστούμι» της Martini.
Η Kimera EVO37, ο φόρος τιμής της ιταλικής εταιρείας στη θρυλική Lancia 037, το τελευταίο πισωκίνητο αυτοκίνητο που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, θα φορέσει το «κοστούμι» της Martini δηλώνοντας αγωνιστικό «παρών» στο Διεθνές Ιστορικό Ράλι Costa Smeralda τον επόμενο κιόλας μήνα, έχοντας πίσω από το τιμόνι της έναν οδηγό που έχει άμεση εμπλοκή στον θρύλο και των δύο αυτοκινήτων.
Πιο συγκεκριμένα, η Kimera ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέρος στο ράλλυ Costa Smeralda της Ιταλίας, που θα πραγματοποιηθεί στις 8 και 9 Απριλίου στη Σαρδηνία. Πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου θα βρεθεί για την περίσταση ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC, Miki Biasion, ο οποίος οδήγησε τη Lancia 037 το 1983, το 1984 και το 1985.
Το αυτοκίνητο με το οποίο θα συμμετάσχει ο Ιταλός οδηγός στο Διεθνές Ιστορικό Ράλλυ Costa Smeralda είναι το ίδιο που είδαμε στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο στις αρχές του έτους, το οποίο ήταν «ντυμένο» για την περίσταση στα χρώματα της Pirelli με αφορμή την επέτειο των 150 χρόνων της ιταλικής εταιρείας ελαστικών.
Τι εστί Kimera EVO37;
Η Kimera EVO37 είναι η πιο πρόσφατη δημιουργία της Kimera Automobili, μιας μικρής αλλά… θαυματουργής όπως αποδεικνύεται εταιρείας από τη γειτονική Ιταλία, η οποία επιχειρεί σήμερα να αναβιώσει τον μύθο της θρυλικής Lancia 037 μέσω μιας ενδιαφέρουσας κατασκευής για χρήση σε δημόσιο δρόμο.
Αποτίοντας φόρο τιμής στο τελευταίο πισωκίνητο rally-car που κατάφερε να κατακτήσει το στέμμα στο WRC, η Kimera EVO37 θα κατασκευαστεί σε μόλις 37 συλλεκτικά αντίτυπα, με κάθε ένα από αυτό να κοστίζει 485.000 ευρώ.
Η Kimera EVO37 διατηρεί σε πολύ μεγάλο βαθμό την κατασκευαστική φιλοσοφία της αρχέγονης Lancia 037 υιοθετώντας τη φιλοσοφία του reverse engineering. Ως εκ τούτου, ενσωματώνει με τον απαραίτητο σεβασμό στο παρελθόν σύγχρονες λύσεις που φέρουν μεταξύ άλλων την υπογραφή διάσημων κατασκευαστών και προμηθευτών, όπως η Recaro, η Pirelli, η Ohlins και η Brembo.
Με τον Claudio Lombardi – τον σχεδιαστή του κινητήρα της Lancia 037 – να συμμετέχει στο όλο εγχείρημα, η Kimera EVO37 φιλοξενεί ένα 4κύλινδρο διαμάντι με χωρητικότητα 2.111 κ.εκ., το οποίο έχει εξελιχθεί για την περίσταση σε συνεργασία με την Italtecnica.
Με το μπλοκ να παραμένει το ίδιο όπως και στην περίπτωση του πισωκίνητου θηρίου του Group B, ο «νέος» κινητήρας διαθέτει ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης, σύστημα υπερπλήρωσης αλλά και υπερσυμπιεστή καυσαερίων.
Σύμφωνα με την Kimera Automobili, η ισχύς του ξεπερνά τους 500 ίππους και η ροπή τα 550 Nm, τιμές που περνούν φυσικά στους πίσω τροχούς
Όπως και τα rally cars της δεκαετίας του ’80, κάθε αντίτυπο της Kimera EVO37 θα χρησιμοποιεί ως αυτοκίνητο-δότη την Lancia Montecarlo προκειμένου να σχηματιστεί το κεντρικό monocoque της κατασκευής, γύρω από το οποίο θα κατασκευαστεί ένα αναθεωρημένο σωληνωτό πλαίσιο, όπως στο Delta S4.
«Χτισμένο» στη Villa Kimera του 18ου αιώνα στο Cuneo της Ιταλίας, το τελικό προϊόν υιοθετεί έναν συνδυασμό σύγχρονων υλικών, όπως τα ανθρακονήματα, το κεβλάρ, το τιτάνιο, το αλουμίνιο και ο χάλυβας προκειμένου να περιοριστεί το συνολικό βάρος της κατασκευής κάτω από τα 1.000 κιλά.
Η Kimera EVO37 διαθέτει κεραμικά φρένα, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων διατηρεί την «παλιά» αρχιτεκτονική με την παρουσία δύο αμορτισέρ σε κάθε πλευρά.