Η Hyundai αναβαθμίζει το Bayon με νέα εξωτερική αισθητική και αναβαθμίσεις σε τεχνολογίες, εξοπλισμό και συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Η Hyundai ανανεώνει σήμερα το Bayon, το μικρό της crossover (ή μήπως SUV;), μόλις τρία χρόνια μετά το επίσημο ντεμπούτο του, με στόχο την «ενδυνάμωση» των δυνατοτήτων του μοντέλου και την ενίσχυση της εμπορικής του παρουσίας στις κατά τόπου αγορές.
Το νέο Bayon διατηρεί την αιχμηρή και ξεχωριστή του σχεδίαση ενσωματώνοντας τώρα μια «φωτεινή» μπάρα LED DRL (Daytime Running Lights) που δημιουργεί την υπογραφή που η ίδια η Hyundai αποκαλεί «Seamless Horizon». Το σχήμα του προφυλακτήρα, καθώς και η μάσκα, έχουν επανασχεδιαστεί για να δημιουργήσουν μια πιο τολμηρή εμφάνιση.
Το πίσω μέρος -εκεί όπου φώτα σε σχήμα βέλους υπογραμμίζουν τη δυναμική της κολόνας- διαθέτει επίσης επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ενώ έχουν νέα αισθητική διαθέτουν οι τροχοί των 16 και 17 ιντσών.
Διατίθενται συνολικά εννέα εξωτερικά χρώματα για το νέο Bayon, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων νέων χρωμάτων: Lumen Grey Pearl, Meta Blue Pearl, Lucid Lime Metallic και Vibrant Blue Pearl. Μια προαιρετική δίχρωμη οροφή σε Phantom Black είναι επίσης διαθέσιμη με πολλά εξωτερικά χρώματα.
Σε ότι αφορά στο εσωτερικό η Hyundai ανακοινώνει την εισαγωγή ενημερώσεων χαρτών over-the-air στο σύστημα πλοήγησης. Οι πελάτες επωφελούνται τώρα από ένα σύμπλεγμα οθονών -μια LCD 4,2 ιντσών και μια οθόνη οπτικοακουστικής πλοήγησης 10,25 ιντσών (AVN)- οι οποίες ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό. Προαιρετικά διατίθεται ένα «ψηφιακό σύμπλεγμα» 10,25 ιντσών με δυνατότητα διαμόρφωσης με διαφορετικά γραφικά, ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, Apple CarPlay και Android Auto, ασύρματη φόρτιση και την πιο πρόσφατη ενημέρωση του συστήματος τηλεματικής Bluelink.
Δύο θύρες USB-C, μία μπροστά και μία πίσω, διευκολύνουν ακόμη και τη φόρτιση των συσκευών τελευταίας τεχνολογίας. Η μπροστινή θύρα USB-A επιτρέπει επίσης τη μεταφορά δεδομένων, επιτρέποντας στους επιβάτες να συνδέσουν το τηλέφωνό τους στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του οχήματος. Ένα premium ηχοσύστημα Bose ολοκληρώνει το πακέτο, υποσχόμενο στους επιβάτες μια εμπειρία ακρόασης υψηλής ποιότητας χάρη στα οκτώ ηχεία του –συμπεριλαμβανομένου ενός subwoofer.
Το ανανεωμένο μοντέλο έχει αντικαταστήσει τους λαμπτήρες με τεχνολογία LED για αυξημένο φωτισμό στο αυτοκίνητο, από προαιρετικές λάμπες LED Room/Map και Sunvisor. Προσφέρει επίσης την επιλογή της πολύχρωμης τεχνολογίας εμπρόσθιου φωτισμού, η οποία επιτρέπει στους επιβάτες να προσαρμόσουν το χρώμα του εσωτερικού φωτισμού ώστε να ταιριάζει στη διάθεσή τους.
Μια σειρά από χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές του το νέο Bayon. Το Lane Following Assist (LFA) λειτουργεί για να διατηρεί το όχημα στο κέντρο της λωρίδα του. Το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) εκπέμπει πρώτα μια ειδοποίηση και, εάν είναι απαραίτητο, ενεργοποιεί τα φρένα για να αποτρέψει τη σύγκρουση. Αυτή η λειτουργία περιλαμβάνει ανίχνευση αυτοκινήτου, πεζών και δικυκλιστών, καθώς και Junction Turning, η οποία μπορεί να ενεργοποιήσει τα φρένα για να αποτρέψει μια σύγκρουση με ένα επερχόμενο αυτοκίνητο όταν στρίβει σε μια διασταύρωση. Ένα άλλο προηγμένο χαρακτηριστικό, το Smart Cruise Control (NSCC) που βασίζεται στο σύστημα πλοήγησης, χρησιμοποιεί δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης του οχήματος για να προσαρμόζει την ταχύτητα αυτόνομα όταν το όχημα κινείται σε αυτοκινητόδρομο ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.
Το Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA) χρησιμοποιεί αισθητήρες τοποθετημένους γύρω από το αυτοκίνητο για να παρακολουθεί τις στροφές και, εάν εντοπιστεί άλλο όχημα, εμφανίζεται μια οπτική ειδοποίηση στους εξωτερικούς καθρέπτες. Όπου είναι απαραίτητο, το BCA ενεργεί τα φρένο για να αποφύγει μια σύγκρουση ή να μειώσει τη ζημιά από πρόσκρουση. Το Bayon εξοπλίζεται επίσης με το σύστημα Driver Attention Warning (DAW) που αναλύει τα μοτίβα οδήγησης για να βοηθήσει στην ανίχνευση υπνηλίας ή φαινομένων απόσπασης προσοχής στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα λειτουργεί παράλληλα με το Leading Vehicle Departure Alert (LVDA), το οποίο ειδοποιεί τον οδηγό όταν το προπορευόμενο όχημα αρχίζει να κινείται προς τα εμπρός.
Το νέο Bayon διαθέτει τώρα eCall δεύτερης γενιάς που βασίζεται στο δίκτυο 4G, το οποίο ειδοποιεί αυτόματα τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης εάν ανοίξουν οι αερόσακοι του οχήματος σε περίπτωση ατυχήματος. Εναλλακτικά, οι επιβάτες μπορούν επίσης να ενεργοποιήσουν αυτή τη λειτουργία με το πάτημα ενός κουμπιού.