Η Goodyear ενισχύει την στήριξή της στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αγώνων Φορτηγών της FIA και γίνεται ο επίσημος χορηγός ονομασίας του θεσμού.
Από φέτος, η σειρά θα είναι επίσημα γνωστή ως Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αγώνων Φορτηγών Goodyear της FIA ή Goodyear FIA ETRC. Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αγώνων Φορτηγών Goodyear της FIA αποτελεί την ναυαρχίδα των αγώνων φορτηγών. Παρέχει επίσης μια πλατφόρμα για τη βιομηχανία των μεταφορών στην οποία επιδεικνύονται η απόδοση και η ανθεκτικότητα των οχημάτων και των εξαρτημάτων, εισάγονται πρωτοποριακές τεχνολογίες και παρουσιάζονται οι εξελίξεις στην πορεία για ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Με οκτώ γύρους να αποτελούν το ημερολόγιο του 2022, οι ομάδες θα επισκεφθούν πολλές από τις κορυφαίες πίστες της Ευρώπης, αποδεικνύοντας την υπεροχή της τεχνολογίας ελαστικών της Goodyear όχι μόνο στην πίστα, αλλά και στις καθημερινές λειτουργίες του στόλου μεταφορών.
Το 2021 το Πρωτάθλημα FIA ETRC έκανε ακόμα περισσότερα βήματα προς ένα πιο πράσινο μέλλον με την εισαγωγή του 100% ανανεώσιμου βιοντίζελ HVO, και έγινε το πρώτο πρωτάθλημα που ρυθμίζεται από τη FIA που λειτουργεί με βιώσιμα βιοκαύσιμα. Αξιοποιώντας τις γνώσεις της στην κορυφαία απόδοση καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων σε διαδρομές εντός δρόμου, η Goodyear θα συνεργαστεί στενά με την ETRA (Ευρωπαϊκή Οργάνωση Αγώνων Φορτηγών – European Truck Racing Association) για την εισαγωγή νέων τεχνολογιών τα επόμενα χρόνια. Επιπλέον, η Goodyear θα μοιραστεί την τεχνογνωσία της πάνω στην ανάπτυξη ελαστικών που προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις σε ποικίλες συνθήκες, ενώ παραμένουν ανθεκτικά, χάρη στην στιβαρή τεχνολογία του σκελετού της. Αυτοί οι δείκτες απόδοσης καθώς και οι προηγμένες δυνατότητες των ελαστικών της Goodyear που ενσωματώνονται στις λύσεις έξυπνης παρακολούθησης ελαστικών της εταιρείας, είναι εξίσου σημαντικά κατά τη διάρκεια των αγώνων στο FIA ETRC όσο και για τη μεγιστοποίηση των εσόδων και την ελαχιστοποίηση του χρόνου διακοπής λειτουργίας στις καθημερινές μεταφορές.
Επίσης, η Goodyear είναι επίσημος συνεργάτης ελαστικών και σε άλλες σειρές που θα εισαγάγουν τη χρήση βιοκαυσίμων – το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA (συμπεριλαμβανομένου του 24ωρου αγώνα στο Le Mans) και το European Le Mans Series – και ο ιδρυτικός συνεργάτης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος αμιγώς eTouring αυτοκινήτων FIA ETCR, όπου κάθε ομάδα και οδηγός χρησιμοποιεί μια προσαρμοσμένη έκδοση του Goodyear Eagle F1 SuperSport που αναπτύχθηκε ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα υψηλών επιδόσεων.