Η Ford φημολογείται ότι θα σταματήσει την παραγωγή του Fiesta το 2023 ύστερα από ένα μακρύ ταξίδι για το «μικρό» μοντέλο που ξεκίνησε το 1976.
«Τέλος εποχής» για το Ford Fiesta, καθώς όλο και πιο έντονη είναι πλέον η φημολογία που θέλει την μπλε οβάλ εταιρεία να έχει πάρει την απόφαση να «σκοτώσει» το δημοφιλές της μοντέλο στα πλαίσια μιας ευρύτερης ανασύνταξης της προϊοντικής της γκάμας που πλέον στρέφει ευθέως το βλέμμα της στην ηλεκτροκίνηση.
Οι φήμες ότι η παραγωγή και διάθεση του Ford Fiesta θα σταματήσει το επόμενο κιόλας έτος (οι οποίες είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας μέσω σχετικών διαδικτυακών αναρτήσεων του βρετανικού ειδικού Τύπου) μαρτυρούν με τον πλέον σαφή τρόπο το κλίμα που επικρατεί αυτή τη στιγμή στους κόλπους της ευρωπαϊκής αυτοκινητιστικής σκηνής, στην οποία mainstream μοντέλα της αγοράς κινδυνεύουν με αφανισμό εξαιτίας του περιορισμένου περιθωρίου κέρδους που πλέον αποφέρουν στους κατασκευαστές τους.
Το Ford Fiesta βρίσκεται στην παραγωγή από το 1976 και έκτοτε έχει διαδραματίσει ενεργό, αν όχι πρωταγωνιστικό, ρόλο στην κατηγορία Β αποτελώντας συγχρόνως τη βάση πάνω στην οποία είναι «δομημένο» σήμερα το Puma – που όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει εφεξής τον μοναδικό εκπρόσωπο της μπλε οβάλ εταιρείας ευρύτερα στην κατηγορία Β.
Ως γνωστόν, το Fiesta παράγεται αυτή τη στιγμή στη μονάδα της Ford στην Κολωνία και με την φημολογούμενη «απομάκρυνσή» του από τις εν λόγω γραμμές παραγωγής, θα ελευθερωθεί πολύτιμος «χώρος» για την παραγωγή ενός EV που θα βασίζεται στο δάπεδο MEB της VW, με την οποία η Ford συνεργάζεται πλέον σε πολλούς τομείς.
Η επόμενη μέρα, όπως όλα δείχνουν, για την Ford Ευρώπης στο συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς θα είναι άμεσα συνυφασμένη με το υβριδικό Puma, αλλά και με την ηλεκτρική του εκδοχή, η οποία είναι επαναβεβαιωμένο ότι θα έρθει στο φως το 2024 ή και νωρίτερα. Η δεν παραγωγή του Puma ΕV είναι προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί στη μονάδα της Ford στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, που πρόσφατα πέρασε στα χέρια της Ford Otosan, όπου θα συνεχίσουν να παράγονται οι συμβατικές εκδόσεις του best-seller μοντέλου της εταιρείας στην Ευρώπη.
Αμφίβολο είναι επίσης και το μέλλον του Focus, με την Ford να μην δείχνει διατεθειμένη να ανανεώσει το «συμβόλαιο» που υπέγραψε το 1998 παρουσιάζοντας για πρώτη φορά τον αντικαταστάτη του Escort (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ).