H επόμενη γενιά της Alpine A110 θα είναι αμιγώς ηλεκτρική και θα παρουσιαστεί μετά το 2025 βασιζόμενη σε μια πλατφόρμα που θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την Lotus.
Η Alpine θα είναι μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα από το 2024 και μετά, όπως επισήμως έχει επιβεβαιώσει ο CEO του Groupe Renault, Luca de Meo, παρουσιάζοντας μέσα στα επόμενα χρόνια μια «τριπλέτα» νέων μοντέλων τα οποία θα μπαίνουν στην πρίζα.
Αιχμή του δόρατος της προσπάθειας εξηλεκτρισμού της εμβληματικής γαλλικής εταιρείας θα είναι η νέα Alpine A110, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί μετά το 2025 βασιζόμενη σε μια πλατφόρμα που θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την Lotus.
Μιλώντας στην ηλεκτρονική έκδοση του βρετανικού Autocar, ο CEO της Alpine, Laurent Rossi, άνοιξε τα χαρτιά του προσδιορίζοντας εν πολλοίς το νέο, ηλεκτρικό προφίλ της μάρκας, αλλά και εκείνο της Α110 που θα δούμε να μπαίνει δυναμικά στην ηλεκτρική εποχή.
«Η Alpine θα είναι μια μάρκα σπορ αυτοκινήτων, ό,τι κι αν γίνει. Είναι “γεννημένη από τους αγώνες, φτιαγμένη από οδηγούς αγώνων, για οδηγούς στην καρδιά”. Πρέπει να έχουμε τουλάχιστον ένα σπορ αυτοκίνητο για να δικαιολογηθούν τα παραπάνω, διαφορετικά είναι ψευδής ο ισχυρισμός. Πάντα θα υπάρχει τουλάχιστον ένα σπορ αυτοκίνητο.
«Ελπίζουμε να διατηρήσουμε το DNA της A110 και μπορεί να είναι αρκετά διαφορετικό από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, παρά την κοινή χρήση πλατφόρμας. Στις μέρες μας δεν υπάρχει τίποτα πιο.. ίδιο από δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα: ίδιες πλατφόρμες, ίδια ηλεκτρική ισχύς που κατανέμεται σε όλους τους τροχούς, αν είναι κανείς τυχερός. Λίγο έως πολύ, είναι θέμα ρύθμισης της απόδοσης των κινητήρων.
«Η νέα A110 θαα διατηρήσει τα πλεονεκτήματα όσον αφορά τη δυναμική και την ευελιξία του πλαισίου χρησιμοποιώντας αλουμίνιο αντί για χάλυβα. Φιλοδοξία μας είναι να διατηρήσουμε τα χαρακτηριστικά και το DNA της A110 και να διαφοροποιηθούμε από άλλα μοντέλα ως ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.
«Με την Lotus μοιραζόμαστε την ίδια χαρακτηριστικά προσπαθώντας να φτιάξουμε ελαφριά, ευέλικτα σπορ αυτοκίνητα. Οπότε είναι φυσικό να σκεφτόμαστε μαζί τις προκλήσεις του βάρους και του εξηλεκτρισμού. Θα δούμε αν θα συνεργαστούμε, αλλά προφανώς μοιραζόμαστε τα ίδια προβλήματα και τις ίδιες ευκαιρίες».
Το δεύτερο EV μοντέλο της Alpine, μετά την Α110, θα είναι ένα «καυτό» ηλεκτρικό χάτσμπακ όχημα, το οποίο θα βασίζεται εν πολλοίς στο επίσης ηλεκτρικό Renault 5. To τρίτο δε θα είναι ένα GT μοντέλο, που όπως όλα δείχνουν θα σταθεί απέναντι σε μοντέλα όπως το Audi e-tron GT και η Porsche Taycan.