Η BMW ανανεώνει αισθητικά την ηλεκτρική iX3 ανακοινώνοντας ταυτόχρονα την έναρξη των πωλήσεών της στην Ευρώπη το προσεχές φθινόπωρο.
Η σιλουέτα της ηλεκτρικής iX3 εναρμονίζεται πλέον με εκείνη της πρόσφατα ανανεωμένης Χ3 με στόχο να υπογραμμιστούν ταυτόχρονα οι δεσμοί του Sport Activity ηλεκτρικού μοντέλου της BMW με τις επίσης ηλεκτρικές iX και i4.
Πιο συγκεκριμένα, το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου διαθέτει πλέον πιο έντονη «παρουσία», χάρη στη μεγαλύτερη και χαρακτηριστική πλέον μάσκα της μάρκας, τους προβολείς που είναι κατά περίπου δέκα χιλιοστά πιο λεπτοί σε σχέση με το παρελθόν και την διαφορετική ποδιά στο κάτω μέρος. Το όλο πακέτο συμπληρώνουν τα τρισδιάστατα πίσω φώτα LED, ενώ χαρακτηριστικά παραμένουν τα διακοσμητικά i Blue εμπρός και πίσω στοιχεία.
Η BMW iX3 έρχεται στάνταρ με το πακέτο Μ Sport, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται οι νέες ζάντες των 20 ιντσών που αποτελούν μία εναλλακτική λύση σε σχέση με τις βασικές 19άρες. Στάνταρ είναι και τα Adaptive LED φώτα, με τα Leaserlight να ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου.
Στο εσωτερικό ο πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών διαθέτει μία διευρυμένη οθόνη ελέγχου, ενώ ανασχεδιασμένη είναι και η κεντρική κονσόλα στον οποίο φιλοξενείται ο μοχλός επιλογής ταχυτήτων, το χειριστήριο BMW, το κουμπί Start / Stop, τα κουμπιά για το διακόπτη Driving Experience Control και το χειρόφρενο.
Η νέα BMW iX3 θα είναι διαθέσιμη στα επίπεδα εξοπλισμού Inspiring και Impressive.
Στα επιμέρους ηλεκτρικά και μηχανικά μέρη η BMW δεν ανακοινώνει αλλαγές. Έτσι, ο μονός ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα εξακολουθεί να αποδίδει 286 ίππους (210 kW) και ροπή 400 Nm προσφέροντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,8 δλ.
Η μπαταρία των 80 kWh μπορεί να φορτιστεί έως και τα 150 kW εξασφαλίζοντας αυτονομία 460 χλμ. βάσει του πρωτοκόλλου WLTP. Η δε φόρτισή της για 10 μόλις λεπτά στο maximum της ισχύος προσφέρει αυτονομία για την κάλυψη 100 χλμ.