Η Bentley αποκάλυψε χθες το δεύτερο κατά σειρά plug-in υβριδικό μοντέλο της γκάμας της.
Η νέα Bentley Flying Spur Hybrid αποτελεί, μετά την Bentayga Hybrid που είδαμε για πρώτη φορά το 2019 αλλά και της ανανεωμένης εκδοχή της που είδε το πέρσι το φως της δημοσιότητας, την δεύτερη κατά σειρά plug-in υβριδική έκδοση από το στρατόπεδο της βρετανικής εταιρείας.
Πλαισιώνοντας τις εκδόσεις με τους V8 και W12 κινητήρες από το Crewe της Μ. Βρετανίας, η νέα Bentley Flying Spur Hybrid παίρνει κίνηση από ένα θερμικό σύνολο με χωρητικότητα 2,9 λίτρα και 6 κυλίνδρους σε διάταξη V, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία υψηλής τάσης.
Ο V6 κινητήρας της Bentley αποδίδει «αυτόνομα» ισχύ 416 ίππων και ροπή 550 Nm. Με τη σειρά του, ο ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος βρίσκεται εγκατεστημένος ανάμεσα στο 6κύλινδρο μοτέρ και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, παράγει με τη σεριά του 136 ίππους και 400 Nm. Συνδυαστικά, το «μικτό» σύστημα κίνησης του πολυτελούς σεντάν αποδίδει 544 ίππους και ροπή 750 Nm.
Σύμφωνα με το βρετανικό εργοστάσιο, οι παραπάνω τιμές είναι σε θέση να εξασφαλίσουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,3 δλ. και τελική ταχύτητα που φτάνει τα 285 χλμ./ώρα.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι με γεμάτο το ρεζερβουάρ υγρού καυσίμου και την μπαταρία υψηλής τάσης των 14,1 kWh, η μέγιστη αυτονομία κίνησης του οχήματος μπορεί να φτάσει έως και τα 700 χλμ. – η ηλεκτρική ωστόσο εμβέλεια στο πρόγραμμα EV Mode δεν υπερβαίνει τα 40 χλμ.
Εκτός από αυτό, ο οδηγός της Bentley Flying Spur Hybrid θα έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα Hybrid και Hold, με το τελευταίο να συμβάλει στη διατήρηση της αποθηκευμένης στην μπαταρία ηλεκτρικής ενέργειας για μεταγενέστερη χρήση της.