Μπορεί η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αυξάνεται στην Ευρώπη, εντούτοις η μέχρι τώρα προγραμματισμένη παραγωγή συγκεκριμένων EV της VW φαίνεται να υπερκαλύπτει την πραγματική ζήτηση.
Ο δρόμος που οδηγεί στον εξηλεκτρισμό της αυτοκίνησης ασφαλώς και δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα καθώς οι πραγματικές απαιτήσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών, παρά την αύξηση των πωλήσεων των αυτοκινήτων του είδους, φαίνεται σε πολλές περιπτώσεις να υπολείπονται των προσδοκιών των δημιουργών τους.
Σε αυτό το «περιβάλλον», η VW φέρεται πως σκοπεύει να μειώσει την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο εργοστάσιό της στο Έμντεν που βρίσκεται στη βόρεια Γερμανία. Πιο συγκεκριμένα, η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού VW ID.4 και του νέου ηλεκτρικού σεντάν ID.7 της μάρκας θα μειωθεί τις επόμενες δύο εβδομάδες, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εφημερίδα Nordwest-Zeitung, επικαλούμενη πηγές προερχόμενες από το συμβούλιο εργαζομένων του εργοστασίου.
Όπως αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ, οι καλοκαιρινές διακοπές διάρκειας τριών εβδομάδων του εργοστασίου θα παραταθούν κατά μία εβδομάδα για τους υπαλλήλους που εργάζονται στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και περίπου 300 από τους 1.500 προσωρινούς εργαζόμενους που απασχολούνται αυτή τη στιγμή στο Έμντεν θα απολυθούν από τον Αύγουστο.
Η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στο Έμντεν είναι σχεδόν 30% κάτω από τα αρχικά προγραμματισμένα επίπεδα παραγωγής, δήλωσε στη Nordwest-Zeitung ο επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων του εργοστασίου, Manfred Wulff.
Σε αντίθεση, η παραγωγή μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως το Passat για παράδειγμα, θα συνεχιστεί χωρίς αλλαγές και μειώσεις, δήλωσε το συμβούλιο εργαζομένων.
Εκπρόσωπος της VW δήλωσε στην εφημερίδα: «Είμαστε βέβαιοι ότι η αξιοποίηση της δυναμικής του εργοστασίου θα αυξηθεί ξανά με την κυκλοφορία του ID.7 στην αγορά στο τέλος του έτους».
Η γερμανική εφημερίδα αναφέρει ότι αυξανόμενη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων μειώνεται μετά τη διακοπή ή τον περιορισμό των επιδοτήσεων σε χώρες όπως η Γερμανία, η Σουηδία και η Γαλλία.