X
Κόσμος

Ford: Λιγότερη εξάρτηση από τις ηλεκτρικές πλατφόρμες της VW

Η χρήση της ηλεκτρικής πλατφόρμας MEB της VW από την Ford αποτελεί «μεταβατικό στάδιο» για την μπλε οβάλ εταιρεία.

Η Ford θα μειώσει την εξάρτησή της από την ηλεκτρική πλατφόρμα MEB της VW, με την οποία έχει… ανοιχτό τεχνολογικό δίαυλο επικοινωνίας, καθώς η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία προχωρά με γοργά βήματα στον πλήρη εξηλεκτρισμό της προϊοντικής της γκάμας στην Ευρώπη.

Έτσι, μετά την κυκλοφορία δύο νέων, πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων που βασίζονται στην αρχιτεκτονική MEB της VW, η Ford θα χρησιμοποιήσει τη δική της τεχνολογία για τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της.

Η πλατφόρμα MEB της VW αποτελεί μια μεταβατική τεχνολογία για τη Ford και η χρήση της εξοικονόμησε στην εταιρεία τουλάχιστον δύο χρόνια ανάπτυξης, δήλωσε ο Martin Sanders, διευθυντής εξέλιξης ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ford στην Ευρώπη.

Η Ford αυτή τη στιγμή επενδύει περί τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια για να μετατρέψει σε… ηλεκτρικό το εργοστάσιό της στην Κολωνία της Γερμανίας, προκειμένου να κατασκευάσει εκεί, αρχικά, δύο EV με βάση την πλατφόρμα MEB, ενώ την ίδια στιγμή σκοπεύει να βάλει τέλος στην παραγωγή του Fiesta στη συγκεκριμένη μονάδα το προσεχές καλοκαίρι.

Διαβάστε επίσης: Το Ford Fiesta φεύγει, ένα νέο ηλεκτρικό crossover έρχεται

Μέχρι το 2026, η Ford σχεδιάζει να πουλά 600.000 ηλεκτρικά οχήματα ετησίως στην Ευρώπη.

Το πρώτο Ford EV που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο και θα είναι παρόμοιο σε μέγεθος με το VW ID4. Η Ford περιγράφει το δεύτερο EV ως «sport crossover», με το συγκεκριμένο μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή στην Κολωνία το επόμενο έτος.

Η Ford σχεδιάζει επίσης να μετατρέψει το εργοστάσιό της στη Βαλένθια της Ισπανίας για να κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα που θα βασίζονται σε μια νέα αρχιτεκτονική. Το εργοστάσιο κατασκευάζει επί του παρόντος το Kuga και τα μεγάλα μίνι βαν Galaxy και S-Max.

Τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κατασκευάζονται στη Βαλένθια δεν θα χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική MEB της VW.

«Θα χρησιμοποιήσουμε μια αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα στη Βαλένθια. Προς το παρόν, ωστόσο, είναι ακόμα ανοιχτό πότε θα συμβεί αυτό και ποια μοντέλα θα κατασκευάσουμε εκεί», δηλώνει ο Martin Sanders.

Η Ford έχει ήδη δηλώσει ότι η γκάμα των επιβατών της οχημάτων στην Ευρώπη θα γίνει πλήρως ηλεκτρική μέχρι το 2030 και αναμένει ότι τα δύο τρίτα των πωλήσεών της στην κατηγορία των επαγγελματικών οχημάτων θα απαρτίζονται την ίδια ημερομηνία από πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!