Η Officine Fioravanti «αγγίζει» την Testarossa και υπόσχεται κάτι καλύτερο από μια απλή ανανέωση.
Τον Οκτώβριο του 2021 ο Οίκος Officine Fioravanti παρουσίασε μία δική του εκδοχή της Testarossa, την Monospecchio Monodado, στο λιμάνι της La Spezia. H υποδοχή από το κοινό και τον ειδικό Τύπο ήταν τέτοια που τα στελέχη της εταιρείας στην Ελβετία αφιέρωσαν τον επόμενο χρόνο στον προσεκτικό σχεδιασμό του επόμενου βήματος σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό επίπεδο.
Μανιφέστο της φίρμας θεωρούν στην Fioravanti την διαδικασία σχεδιασμού, σε μία ξεκάθαρη προσπάθεια διαχωρισμού της θέση της από την καλπάζουσα αγορά και τάση του Rostomod.
Η παρουσίαση της Officine Fioravanti TR Alte Prestazioni συνοδεύεται από πλήρη και αναλυτική καταγραφή κάθε τεχνικής λεπτομέρειας σε επίπεδο υλικών και κατασκευής, τεκμηριωμένη ανάλυση κάθε βελτίωσης και πιστοποιημένες μετρήσεις κάθε δοκιμής. Στόχος είναι η Officine Fioravanti να δώσει αξία στα κλασσικά αυτοκίνητα που δέχονται την φροντίδα της πέρα από την χρηστικότητα που προβάλλει ως πλεονέκτημα η «μόδα» του restomod.
Testarossa Alte Prestazioni.
H TR Alte Prestazioni θα τελειοποιηθεί πριν ακόμη συναρμολογηθεί, τονίζουν οι σχεδιαστές της Fioravanti.
H Fioravanti δεν αγοράζει εξαρτήματα για να αναλάβει την τοποθέτησή τους. Τα κατασκευάζει, τονίζουν οι μηχανικοί της εταιρείας.
«Δεν ανακατασκευάζουμε αυτοκινήτα και μετά τα βελτιώνουμε. Οι επεμβάσεις μας είναι ουσίας σε βαθμό μεταμόρφωσης σε μηχανικό, τεχνικό και -λιγότερο- αισθητικό επίπεδο».
Ακούγονται σαν αισθητικοί χειρουργοί όταν περιγράφουν τις επεμβάσεις τους και γεμάτοι αυτοπεποίθηση χαρακτηρίζουν την Testarossa «τους» όχι Supercar, αλλά Hyperclassic.
Ξεκινούν από την στα μέτρα του ιδιοκτήτη ρύθμιση της θέσης οδήγησης και τις λειτουργικές και αισθητικές παραμέτρους του εσωτερικού. Σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση και το αμάξωμα έχουν γίνει στοχευμένες επεμβάσεις για βελτίωση της στιβαρότητας και της αεροδυναμικής απόδοσης και τοποθετούνται νέες ζάντες (σχεδίασης φυσικά της Fioravanti) 18 ιντσών εμπρός και 19 πίσω για να φορέσουν σύγχρονα ημιαγωνιστικά ελαστικά.
Στα μηχανικά μέρη ο εμβληματικός δωδεκακύλινδρος συναρμολογείται με την μέγιστη ακρίβεια και με την χρήση σύγχρονων συστημάτων διαχείρισης αποδίδει πλέον 600 ίππους με δυνατότητα επιλογής διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από billet εξαρτήματα και ελέγχονται ηλεκτρονικά από ειδικά εξελιγμένες μονάδες της Öhlins.
Τα φρένα στερούνται υδραυλικής υποβοήθησης αλλά είναι της Brembo προδιαγραφών GT3 και διαθέτουν ABS ρυθμιζόμενο σε 12 σκάλες, ενώ το Traction Control διαθέτει επίσης 12 στάδια ρύθμισης.
Η Testarossa είναι μόνο η αρχή
Η Officine Fioravanti έχει αναλάβει να δώσει μία δική της ερμηνεία σε μια σειρά από σημαντικά μοντέλα, ενδεχομένως αντιφατικά, αλλά σίγουρα ενδιαφέροντα και συλλεκτικά.
Οι κανόνες του μάρκετινγκ όμως επιβάλλουν να μην αποκαλύπτονται όλες οι λεπτομέρειες με μιας, οπότε οψόμεθα. Η Fioravanti μάς υποσχέθηκε μια εντυπωσιακή χρονιά.