Μια έκδοση του δημοφιλούς Fiat Panda με ένα πιο χαριτωμένο όνομα -Pandina- και περισσότερη τεχνολογία παρουσίασε η ιταλική φίρμα.
Το νέο Fiat Pandina είναι μια νέα έκδοση του γνωστού μας Panda και όχι ο αντικαταστάτης του θρυλικού μοντέλου, όπως ίσως αρκετοί πίστεψαν και περίμεναν ότι θα είναι. Βασίζεται στο δημοφιλές Panda και την έκδοση Cross, με το αμάξωμα να παραμένει αμετάβλητο, αλλά έχοντας κάποιες χαρακτηριστικές λεπτομέρειες που το καθιστούν πιο ξεχωριστό, αλλά και πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού.
Η εκτός δρόμου αισθητική που υποστηρίζει εμφατικά η έκδοση Cross, κάνει το Pandina να ξεχωρίζει, με τη νέα ονομασία του μοντέλου να φιγουράρει στο αμάξωμά του και πιο συγκεκριμένα στα μαύρα προστατευτικά των θυρών, αλλά και στα πίσω παράθυρα. Επιπλέον, διαθέτει νέους χρωματισμούς, αλλά και νέα σειρά τροχών αλουμινίου.
Κατά τα λοιπά, όλα είναι ίδια με το σημερινό Fiat Panda, τόσο όσον αφορά τις διαστάσεις του, με μήκος 3,69 μ., πλάτος 1,66 μ., ύψος 1,55 μ. και μεταξόνιο 2,3 μ., όσο και την εν γένει αισθητική του.
Σημαντικές αλλαγές συναντάμε στο εσωτερικό του αυτοκινήτου πόλης, με δύο ψηφιακές οθόνες 7 ιντσών να βρίσκουν τη θέση τους, στον πίνακα οργάνων και στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων. Νέο είναι το τριάκτινο τιμόνι, όπως και οι επενδύσεις των καθισμάτων. Πλουσιότερο είναι το επίπεδο εξοπλισμού και όσον αφορά την ασφάλεια και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Πιο συγκεκριμένα, οι αλλαγές σε αυτόν τον τομέα είναι οι σημαντικότερες για το νέο Fiat Pandina, καθώς για πρώτη φορά θα διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό του σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης, διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, αλλά και cruise control
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, δεν υπάρχουν αλλαγές κάτω από το καπό του, με το ήπια υβριδικό σύνολο 1,0 λίτρων 70 ίππων να συνεχίζει την καριέρα του με το Pandina, τουλάχιστον μέχρι το 2027 που θα μείνει στην αγορά το μοντέλο, στέλνοντας τη μετάδοση στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η τιμή του ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται, λόγω εξοπλισμού- να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας.