Ένας μηχανικός στη Μ. Βρετανία, άλλαξε τον κινητήρα μιας Ferrari Testarossa με έναν από μοντέλο της Tesla, δημιουργώντας ένα περίεργο υβρίδιο που αποκαλείται… Teslarossa.
Η Ferrari Testarossa είναι ένα εμβληματικό μοντέλο για την ιταλική εταιρεία, που σίγουρα έχει μια ξεχωριστή θέση στο μυαλό και την καρδιά των παλαιότερων, αλλά και των νεότερων διαβασμένων. Δύσκολα φαντάζεσαι κάποιος να πειράξει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, με τέτοια αξία.
Ωστόσο, ένας μηχανικός από τη Μ. Βρετανία το έκανε. Όχι απλά για να τη βελτιώσει, αλλά για να αλλάξει εντελώς χαρακτήρα στο αυτοκίνητο, δημιουργώντας την πρώτη ηλεκτρική Ferrari, πριν μάλιστα από την ίδια την ιταλική εταιρεία, που έχει προγραμματίσει να παρουσιάσει το πρώτο ηλεκτρικό της μοντέλο μέσα στο 2025.
Η ιστορία ξεκίνησε πριν από περίπου 14 μήνες, τον Μάρτιο του 2022, όταν ο μηχανικός του Electric Classic Cars στο YouTube, πήρε στα χέρια του μια Ferrari Testarossa. Μετά από αρκετή σκέψη αποφάσισε να αλλάξει την πολυκύλινδρη καρδιά της πανέμορφης Ιταλίδας, αφαιρώντας τον V12 κινητήρα, με στόχο να την μετατρέψει σε ηλεκτρική.
Το εγχείρημα είχε εύκολο όνομα, αφού χρειάστηκε να αλλάξει μόνο ένα γράμμα από το όνομα του μοντέλου. Όσο εύκολη ήταν η ονοματοδοσία «Teslarossa», τόσο δύσκολη ήταν η μετατροπή. Πέρασε από πολλά στάδια και είχε μεγάλη διάρκεια μέχρι να φτάσει εδώ, στο σημείο που βλέπουμε στο βίντεο.
Μάλιστα, όπως τονίζει, δεν έχει τελειώσει ακόμα, καθώς θα συνεχίσει τις βελτιώσεις που αφορούν το πλαίσιο, πραγματοποιώντας αλλαγές στην ανάρτηση, προκειμένου να βελτιωθεί η συμπεριφορά της και να διαχειριστεί καλύτερη τη νέα κατανομή βάρους που θέλει την Teslarosssa να έχει περισσότερα κιλά στον εμπρός άξονα, λόγω της μπαταρίας.
Στην πράξη, η νέα «σύνθεση» είναι πιο ελαφριά, καθώς τη θέση του μεγάλου V12 κινητήρα που ζυγίζει 420 κιλά, πήρε ένα ηλεκτρικό σύστημα που έχει λιγότερο βάρος και μικρότερες διαστάσεις.
Νέα είναι και τα ελαστικά, αφού η διάσταση που είχαν δεν είναι εμπορική πλέον και δεν υπάρχουν διαθέσιμα στην αγορά. Έτσι, οι τροχοί μεγάλωσαν φτάνοντας σε διάμετρο τις 18 ίντσες, όπως και τα ελαστικά που έχουν μεγαλύτερο πλάτος για να διαχειρίζονται καλύτερα τη μεγάλη δύναμη, η οποία έχει ανέβει σημαντικά, φτάνοντας τώρα τους 550 ίππους και τα 600 Nm ροπής.
Νέο είναι και το σύστημα των φρένων, που αντικαταστάθηκε με ένα άλλο που προσφέρει και ανάκτηση ενέργειας. Όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων της χειροκίνητης Testatossa, με το «χτένι», έχει διατηρηθεί, όχι όμως με όλα του τα «δόντια», καθώς τώρα χρειάζεται μόλις δύο, ένα για να δίνει κίνηση μπροστά και ένα για την όπισθεν.
Μετά από ένα σχεδόν χρόνο λοιπόν, η Ferrari Testarossa, έγινε Teslarossa, κινείται κανονικά, όπως φαίνεται και στο βίντεο. Δεν παρουσιάζεται κάποιο δοκιμή στα πρότυπα μιας πραγματικής Ferrari, αλλά ίσως θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα, για να δούμε πως πατάει στο δρόμο αυτή η πανίσχυρη εκδοχή του εμβληματικού μοντέλου.
Η δουλειά μπορεί να μην είναι εργοστασιακή, αλλά φαίνεται προσεγμένη και αξίζει τα εύσημα, αν αφήσουμε εκτός εξίσωσης το ηθικό θέμα. Αν, δηλαδή «πειράζεις» μια Ferrari Testarossa…