Οι Italdesign και Williams Advanced Engineering συνεργάζονται δημιουργώντας μια ευέλικτη πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που μπορεί να υιοθετηθεί από πολλούς και διαφορετικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων.
Η Italdesign και η Williams Advanced Engineering ανακοίνωσαν σήμερα μια νέα συνεργασία που θα προσφέρει «μια ολοκληρωμένη λύση για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων υψηλής απόδοσης EV», αναφέρουν με έμφαση οι δύο εταιρείες.
Συνδυάζοντας ένα σύγχρονο πλαίσιο για ηλεκτρικά οχήματα με την υπογραφή της Williams Advanced Engineering με τις υπηρεσίες και προϊόντα από την παγκοσμίου φήμης Italdesign, η κοινή επιχείρηση των δύο εταιρειών θα επιτρέψει τόσο στους νεοεισερχόμενους όσο και στους καθιερωμένους κατασκευαστές οχημάτων να επωφεληθούν από το νέο αυτό δάπεδο γα τη δημιουργία μιας σειράς κορυφαίων EVs – από μοντέλα της GT κατηγορίας έως crossover και sedan οχήματα.
Διαφοροποιούμενη από τις συνηθισμένες πλατφόρμες ηλεκτρικών οχημάτων που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά, η EVX των Italdesign και Williams Advanced Engineering ενσωματώνει το περίβλημα της μπαταρίας σε στοιχεία που θεωρούνται σήμερα βασικά τμήματα της δομής του αμαξώματος.
Έτσι, οι εμπρός και πίσω δομές του πλαισίου προσαρτώνται στο ανθρακονημάτινο αυτό περίβλημα, με αποτέλεσμα οι δυνάμεις που αναπτύσσονται σε μία σύγκρουση να μπορούν να διοχετευτούν μέσω εσωτερικών ενισχύσεων στα ενσωματωμένα στο πλαίσιο πλευρικά παρσπιέ. Την ίδια στιγμή, τα ενισχυμένα ράμφη του πλαισίου συμβάλλουν στη δημιουργία ενός οχήματος με υψηλή στρεπτική ακαμψία, στοιχείο που θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό για τη δημιουργία οχημάτων με κορυφαία οδική συμπεριφορά.
Πάνω στο δάπεδο αυτό, οι μηχανικοί της Italdesign έρχονται να «προσθέσουν» τα συστήματα ασφαλείας και άλλες επιμέρους μονάδες, ούτως ώστε να προκύψει στο τέλος μια ολοκληρωμένη αρθρωτή πλατφόρμα που θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία οχημάτων διαφόρων τύπων.
Σύμφωνα με τις Italdesign και Williams Advanced Engineering, η παραγωγή της αρθρωτής αυτής πλατφόρμας μπορεί να ανέλθει σε ετήσια βάση στις 10.000 μονάδες – από αυτές οι 500 θα μπορούν να «γεννηθούν» στις εγκαταστάσεις της ιταλικής εταιρείας.
Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, το νέο δάπεδο έχει μεταξόνιο από 2.900 έως και 3.100 χλστ. υποστηρίζοντας συγχρόνως συστήματα με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Με δεδομένες της γνώσεις που έχει αποκτήσει η Williams Advanced Engineering από την παρουσία της στο παγκόσμιο motorsport, η μπαταρία που μπορεί να υποστηρίξει η νέα πλατφόρμα έχει χωρητικότητα από 104 kWh έως και 120 kWh. Μάλιστα, η ευελιξία στο σχεδιασμό της μονάδας επιτρέπει την επέκταση του «πακέτου» ακόμα και στις 160 kWh εξασφαλίζοντας αυτονομία έως και 1.000 χλμ.
Αξίζει εδώ να θυμίσουμε ότι η Williams Advanced Engineering ήταν ο αρχικός προμηθευτής μπαταριών στο FIA Formula E World Championship το 2014, μια σχέση ανάμεσα στις δύο πλευρές που αναβιώνει για τη σεζόν 2022-23. Η Williams Advanced Engineering παρέχει, επίσης, συστήματα μπαταριών στους θεσμούς αγώνων ETCR και Extreme-E.
Δείτε το σχετικό βίνετο: