Η Abarth συνεργάζεται με την Stellantis Μotorsport για την παραγωγή του πιο καυτού – και αμιγώς ηλεκτρικού – μοντέλου της Abarth που θα αποδίδει 240 ίππους.
Η Abarth και η Stellantis Motorsport – ο βραχίονας που υπάρχει πίσω από κάθε αγωνιστική δραστηριότητα της Stellantis – ανακοινώνουν σήμερα τη συνεργασία τους, που αποσκοπεί στο να θέσει νέα δεδομένα για τον κόσμο της ηλεκτροκίνησης και εκφράζεται με τη δημιουργία του πιο ισχυρού Abarth στην ιστορία του Σκορπιού.
Αποτελώντας ωδή στην αγωνιστική ιστορία της Abarth, η συνεργασία με την Stellantis Motorsport συνεχίζει την πρακτική των βελτιώσεων που καθιέρωσε την μάρκα στο αυτοκινητικό στερέωμα. Τη χρήση δηλαδή μηχανικών μερών που έχουν εξελιχθεί στην πίστα, για μέγιστη απόδοση και αξιοπιστία.
Μετατρέποντας το «καθημερινό» σε «συναρπαστικό», η σύμπραξη της Abarth με την Stellantis Motorsport απέδωσε την πλατφόρμα Perfo-eCMP που αποτελεί μια συνολικά αναβαθμισμένη εκδοχή της eCMP, υπό το σπορ πρίσμα. Πίσω από αυτή τη δημιουργία, δεν υπάρχει τίποτα λιγότερο από την ιδανική μίξη τεχνολογίας, αγωνιστικής εμπειρίας, μηχανολογικής τεχνογνωσίας και εκατοντάδων ωρών δοκιμών εξέλιξης.
Κάθε εξάρτημα του νέου μοντέλου έχει μελετηθεί, βελτιωθεί και ρυθμιστεί από τους καλύτερους μηχανικούς και δοκιμαστές της Abarth και της Stellantis Motorsport, με γνώμονα ασφαλώς το καλύτερο δυνατό σπορ αποτέλεσμα. Ο κινητήρας και η ανάρτηση συνθέτουν ένα πακέτο υψηλών επιδόσεων που εγγυάται τον καλύτερο συνδυασμό κρατήματος, αίσθησης και σταθερότητας. Ή με άλλα λόγια, τη συναρπαστική οδηγική αίσθηση κάτω από όλες τις συνθήκες.
Σαν κερασάκι, το νέο Abarth θα διαθέτει και ένα μοναδικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ειδικά εξελιγμένο και προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Το ισχυρότερο Abarth όλων των εποχών θα κινείται από ηλεκτρικό κινητήρα με ισχύ 240 ίππων, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνει ένα σύστημα πέδησης με μεγάλους δίσκους και δαγκάνες για ισχυρό φρενάρισμα με αντοχή στη σκληρή χρήση.
Από την αγωνιστική τεχνογνωσία επωφελούνται επίσης τα ελαστικά του νέου μοντέλου. Χρησιμοποιώντας μαλακή σύνθεση στην εξωτερική άκρη και τη μέση του πέλματος, εξασφαλίζουν το μέγιστο δυνατό κράτημα χωρίς υψηλή φθορά, ενώ το ενσωματωμένο στο πέλμα φιλμ πολυουρεθάνης μειώνει το θόρυβο κύλισης κατά 20%.
Όσο για την καμπίνα, το ενδιαφέρον κεντρίζουν τα καθίσματα με τα αγωνιστικά γονίδια που παράλληλα παραμένουν άνετα ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Συντίθενται από 4 διαφορετικά είδη αφρού και το σχήμα τους εξασφαλίζει όλη την απαιτούμενη πλευρική στήριξη στις στροφές.
Συνοπτικά, στο νέο Abarth η κάθε λεπτομέρεια είναι μελετημένη σε βάθος αποδεικνύοντας ότι η μάρκα συνεχίζει στο μονοπάτι του εξηλεκτρισμού με πλήρη αφοσίωση στις ρίζες της. Μείνετε συντονισμένοι…