Η ηλεκτρική έκδοση του Puma θα είναι το ένα από τα 10 EV που θα διαθέτει στη γκάμα της η Ford στην Ευρώπη έως τα τέλη του 2024.
Η Ford επιταχύνει με γοργούς ρυθμούς την επέλασή της στην ηλεκτροκίνηση αυξάνοντας τις προτάσεις της στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων, που στο πρώτο τρίηνο του 2023 απέσπασε μερίδιο της τάξης του 13% στην αγορά της Ευρώπης.
Έχοντας στις τάξεις την Mustang Mach-E, η Ford θα φέρει έως τα τέλη της χρονιάς που διανύουμε το νέο Explorer EV, ενώ μέσα στη χρονιά το φως της δημοσιότητας θα δει και η crossover παραλλαγή του, που φήμες αναφέρουν ότι θα υιοθετεί την εμβληματική ονομασία Capri.
Το επόμενο «χτύπημα» της Ford στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι το νέο Puma EV, ένα αυτοκίνητο που αναμένεται να παρουσιαστεί στο πρώτο μισό του 2024.
Το νέο Puma EV θα κατασκευάζεται στη μονάδα της Ford Otosan που βρίσκεται στην Κραϊόβα της Ρουμανίας. Εκεί, με άλλα λόγια, όπου σήμερα κατασκευάζονται οι συμβατικές εκδόσεις του δημοφιλούς B-SUV, το οποίο θα συνεχίσει να διατίθεται παράλληλα με την ηλεκτρική εκδοχή.
Χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη, το νέο Puma EV θα βασίζεται στην πλατφόρμα πάνω στην οποία «πατά» σήμερα το επίσης ηλεκτρικό Ε-Transit Courier, το οποίο αποκαλύφθηκε πρόσφατα.
Την κίνηση αναμένεται να προσφέρει ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος θα βρίσκεται εγκατεστημένος εμπρός αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 100 kW, ήτοι 136 ίππους. Την ίδια στιγμή, το νέο Puma EV θα έχει τη δυνατότητα φόρτισης σε λιγότερες από 6 ώρες σε φορτιστή με ισχύ 11 kW και σε ταχυφορτιστή DC με μέγιστη ισχύ 100 kW σε 30 περίπου λεπτά για φόρτιση από το 10 στο 80%. Σε αυτό το σενάριο μέσα σε 10 λεπτά, η μπαταρία θα ανακτά ενέργεια για την κάλυψη περίπου 90 χλμ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Ford στην Ευρώπη περιλαμβάνει ήδη το E-Transit και το E-Transit Custom, ενώ σύντομα την… εμφάνισή του στην Ευρώπη σε επιλεγμένες αγορές θα κάνει και το αμιγώς ηλεκτρικό F-150 Lightning.