X
Κόσμος

Έρχεται η πρώτη υβριδική Porsche 911

Στις 28 Μαΐου θα γίνει η επίσημη πρεμιέρα της πρώτης Porsche 911 Hybrid, η οποία είναι 8,7 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη στο Nurburgring από την έκδοση που αντικαθιστά, την Carrera S.

Μια νέα εποχή ξεκινάει για την εμβληματική Porsche 911, καθώς στις 28 Μαΐου θα παρουσιαστεί η πρώτη, στην πολυετή ιστορία της, υβριδική εκδοχή της. Η είδηση δεν είναι νέα, αφού η Porsche είχε κάνει σχετική ανακοίνωση εξέλιξης σχεδόν δυο χρόνια πριν.

Μια διαδικασία που περιλαμβάνει σήμερα 3,1 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών, σε κάθε είδους έδαφος και φυσικά σε πίστες, όπως το απαιτητικό Nurburgring. Εκεί όπου η Porsche 911 Hybrid σημείωσε ένα εξαιρετικό χρόνο, 7 λεπτά και 16,934 δευτερόλεπτα, που την καθιστούν πιο γρήγορη κατά 8,7 δευτερόλεπτα από την Carrera S.

Το αυτοκίνητο δοκιμής εξοπλίζονταν με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου και ένα αεροδυναμικό πακέτο, με ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, η οποία είναι διαθέσιμη ως έξτρα σε πολλά νέα μοντέλα και παρέχει αυξημένη αεροδυναμική αρνητική άντωση στις υψηλές ταχύτητες.

Ακόμα δεν έχουν δοθεί επίσημα τεχνικά στοιχεία της υβριδικής 911, ωστόσο, αναμένεται να είναι τετρακίνητη. Ο θερμικός κινητήρας θα περνάει τη δύναμη στους πίσω τροχούς, ενώ ένα ηλεκτρικό μοτέρ θα είναι τοποθετημένο στον εμπρός άξονα.

Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη θα έχει μέσα του ένα σύστημα μίζας-γεννήτριας 48V, το οποίο θα φροντίζει για την εύρυθμη λειτουργία των επιμέρους ηλεκτρικών συστημάτων, ενώ παράλληλα θα παρέχει έξτρα ισχύ όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.

Επιπλέον, το πακέτο θα υποστηρίζεται από ηλεκτρικό κύκλωμα 400V που αναμένεται να παράγει τα δικά του αποθέματα ενέργειας χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως γεννήτρια – σε λειτουργία παρόμοια με αυτή ενός συστήματος range extender – καθώς και μέσω αναγεννητικής πέδησης, καθιστώντας έτσι περιττή την ανάγκη για εξωτερική φόρτιση.

Η ηλεκτρική ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μια ειδικά εξελιγμένη και ελαφριά, όπως υπόσχεται η Porsche, μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακό περιεχόμενο πολύ μικρότερο σε σχέση με τους συσσωρευτές που χρησιμοποιούνται από τη Ferrari και τη Mercedes-AMG στα plug-in υβριδικά μοντέλα τους, και ικανότητα ταχείας φόρτισης.

Η επίσημη αποκάλυψη της πολυαναμενόμενης Porsche 911 Hybrid θα γίνει στις 28 Μαίου, τότε που θα δοθούν αναλυτικά όλα τα στοιχεία της και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!