Η BMW παρουσίασε ένα ενδιαφέρον πρωτότυπο που «φωτογραφίζει» την επερχόμενη μέσα στο 2018 νέα Σειρά 8.
Ύστερα από ένα διάλλειμα-αποχή 20 σχεδόν ετών, η Σειρά 8 επιστρέφει στην παγκόσμια αυτοκινητική σκηνή. Και όπως όλα μαρτυρούν, μετά και την επίσημη αποκάλυψη του πρωτοτύπου της στη γνωστή εκδήλωση Concorso d’Eleganza Villa d’Este που πραγματοποιείται στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας, το comeback του γερμανικού κουπέ αναμένεται να διαθέτει εξαιρετική δυναμική.
Στις επίσημες δηλώσεις τους, οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας επισημαίνουν:
«Η BMW επιθυμεί να παρουσιάσει όλο και περισσότερα αυτοκίνητα στο ανώτερο σκαλοπάτι της πολυτελούς κατηγορίας. Έχουμε ήδη ανακοινώσει πως έχουμε ξεκινήσει την εξέλιξη της νέας Χ7. Επίσης, κάνουμε το ίδιο και για άλλα μοντέλα, καθώς υπάρχει εξαιρετική δυναμική σε αυτή την κατηγορία. Η σειρά 8 είναι ένα από αυτά. Μέσα στα προσεχή χρόνια θα δείτε και εσείς μεγάλες αλλαγές στην εταιρεία», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ian Robertson, μέλος του ΔΣ της BMW.
Η νέα Σειρά 8 είναι το μοντέλο που και επισήμως πλέον θα παραλάβει τη σκυτάλη από τη Σειρά 6 βάζοντας στο στόχαστρό της –ποιαν άλλη;- την Mercedes S-Class Coupe.
«Η νέα Σειρά 8 έρχεται να αποδείξει ότι η δυναμική και η σύγχρονη πολυτέλεια μπορούν να συνυπάρξουν σε ένα αυτοκίνητο, κάτι που θα μας καταστήσει ως ηγετική δύναμη στην κατηγορία», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της BMW, Harald Kruger.
Σύμφωνα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό των Βαυαρών, η έκδοση παραγωγής της νέας Σειράς 8 θα παρουσιαστεί μέσα στο 2018, ενώ ένα χρόνο αργότερα το ντεμπούτο της θα πραγματοποιήσει και η convertible εκδοχή, η οποία θα διαθέτει, όπως και η αντίστοιχη «6άρα» σήμερα, μια μαλακή αναδιπλούμενη οροφή.
Σχεδιαστικά, το πρωτότυπο του γερμανικού κουπέ διακρίνεται για την αιχμηρή αισθητική του, κυρίως στο εμπρός μέρος. Όπως αναφέρει ο δημιουργός της, John Buckingham, η νέα Σειρά 8 αντικατοπτρίζει πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία που αναμένεται να υιοθετηθούν μέσα στα προσεχή χρόνια από πολλά ακόμα νέα μοντέλα της BMW.
«Πρόκειται για κάτι περισσότερο από ένα concept μοντέλο καθώς δηλώνει ένα πολύ μεγάλο βήμα στο σχεδιασμό της BMW. Είναι η αρχή μιας νέας σχεδιαστικής γλώσσας, με περισσότερο συναίσθημα και πιο καθαρές γραμμές».
Το βασικό ερώτημα που τίθεται είναι το εξής: πόσο «κοντά» βρίσκεται το εν λόγω πρωτότυπο στο μοντέλο που τελικά θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής των Βαυαρών τον επόμενο χρόνο; Όπως παραδέχτηκε ο ίδιος ο Andrian van Hooydonk, ο επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της μάρκας, θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις, όχι όμως σημαντικές. Ωστόσο, τα τονισμένα εμπρός «νεφρά», τα πολύ λεπτά εμπρός φωτιστικά σώματα, οι μεγάλοι… αναπνευστήρες πίσω από τα εμπρός φτερά και τα ευμεγέθη πίσω φώτα σχήματος L, αναμένεται στο μοντέλο παραγωγής να τροποποιηθούν. Σε αντίθεση, οι τροχοί των 21 ιντσών του πρωτοτύπου θα δώσουν το «παρών», έστω και ως στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, το «τελικό» μοντέλο, το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα της «7αρας», θα διαθέτει μια διάταξη στην ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ θα διατίθεται και σε εκδόσεις με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Σε ότι αφορά στου κινητήρες, η BMW δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες. Ωστόσο, με βάση τις υπάρχουσες διαρροές, η νέα 840i θα κινείται από έναν 3λιτρο και 6κύλινδρο ασφαλώς κινητήρα τούρμπο, η 850i από τον V8 των 4,4 λίτρων των Βαυαρών και η κορυφαία M860i xDrive από τον υπερτροφοδοτούμενο V12 των 6,6 λίτρων της «σημερινής» Μ760Li xDrive._X.A.