top icon
Επικαιρότητα

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Seat Ibiza

Ακολουθώντας τα σχεδιαστικά μονοπάτια του μεγαλύτερου Leon, το νέο Seat Ibiza προτάσσει στην πέμπτη κατά σειρά γενιά του περισσή αισθητική ωριμότητα, βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής και μια ευρεία γκάμα προτάσεων σε μηχανικά σύνολα.

Το νέο Seat Ibiza είναι εδώ, αποτελώντας τύποις και ουσία το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A Zero του Ομίλου VW, η οποία θα αποτελέσει, όπως είναι φυσικό, τη βάση πάνω στην οποία θα «χτιστούν» στο εγγύς μέλλον και τα ομόσταυλα VW Polo και Skoda Fabia. Σε ότι αφορά στο «φαίνεσθε», η αλήθεια είναι πως η ισπανική εταιρεία δε χρειάστηκε να προσπαθήσει πολύ ακολουθώντας την πετυχημένη συνταγή που είδαμε να εφαρμόζεται στο μεγαλύτερο Leon. Και μάλιστα χωρίς το τελικό αποτέλεσμα να απολέσει το γνώριμο εδώ και 33 χρόνια σχεδιαστικό DNA το οποίο έχει καταστήσει το μέχρι πρότινος best seller μοντέλο της αναγνωρίσιμο στην πλούσια σε παρουσίες αρένα της κατηγορίας Β. Με την ευκαιρία αξίζει να σημειώσουμε πως η νεότερη γενιά του ισπανικού «μικρού» θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με 5θυρη περιβολή. Όπως ακριβώς έχουν ήδη πράξει και οι βασικότεροι ανταγωνιστές του, όπως τα Renault Clio, Nissan Micra και Skoda Fabia.

Σε ότι αφορά στις τεχνικές περγαμηνές του κατά 30% πιο άκαμπτου πλαισίου αλλά και του ίδιου του αυτοκινήτου που βρίσκεται «πάνω» σε αυτό, αξίζει να σταθούμε στο μεγαλύτερο κατά 95 χλστ. μεταξόνιο, κάτι που επιδρά θετικά στο διαθέσιμο «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών, καθώς και στο μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης, που πλέον φτάνει τα 355 λίτρα, τιμή παρασάγγας καλύτερη από τα 292 λίτρα του μοντέλου που παραδίδει τη σκυτάλη. Από εκεί και πέρα, το νέο Ibiza είναι 87 χλστ. πλατύτερο από τον πρόγονό του, 2 μόλις χλστ. πιο κοντό και κατά μόνο 1 χλστ. πιο χαμηλό. Επίσης, διαθέτει φαρδύτερα μετατρόχια κατά 60 και 48 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Στο εσωτερικό, η αίσθηση… ανωτερότητας, αν μη τι άλλο σε σχέση με το Ibiza IV, είναι εμφανής. Ακόμα και οι entry-level εκδόσεις του μοντέλου θα είναι εφοδιασμένες μ’ ένα προηγμένο σύστημα infotainment σε συνδυασμό με οθόνη 5 ιντσών και οι πλουσιότερες με «8άρα». Το προσαρμοζόμενο cruise control, οι εμπρός και πίσω κάμερες, τα φώτα LED δίνουν, μεταξύ άλλων, το «παρών», ενώ το πολύ-σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης είναι συμβατό με Apple CarPlay, Android Auto και MirrorLink.

Σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολα, οι Ισπανοί δεν θα μπορούσαν παρά να… ψωνίσουν από το πλούσιο ράφι του Ομίλου VW. Για την περίσταση, στη βάση της γκάμας υπάρχει ο θαυματουργός σε χαρακτηριστικά απόδοσης 3κυλινδρος TSI του 1,0 λίτρου, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με απόδοση 95 και 115 ίππων, ενώ αμέσως μετά το «παρών» προς τα τέλη της χρονιάς θα δώσει ο νέος 1.5 TSI, ο οποίος παράγει 150 ίππους. Για τους λάτρεις των κινητήρων ντίζελ, η ισπανική εταιρεία εφοδιάζει το Ibiza V με τον γνώριμο 1.6 TDI του Ομίλου σε τρεις εκδόσεις ισχύος (80, 95 και 115 ίπποι). Οι κινητήρες με απόδοση έως και 95 ίππους συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και οι ισχυρότερες, με 6τάχυτο. Φυσικά, διαθέσιμο ως προαιρετική επιλογή είναι το γνωστό 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, DSG._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ