«Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά το παρελθόν δεν έχει τελειώσει», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η ηλεκτροκίνηση συνεχίζει να κερδίζει έδαφος, παρά το αρνητικό οικονομικό κλίμα και τα δειλά βήματα που γίνονται για την υποστήριξή της σε επίπεδο υποδομών. Ωστόσο, o χρόνος που τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κυριαρχήσουν αποτελώντας την μοναδική πρόταση-επιλογή στο μαγικό κόσμο των τεσσάρων δεν έχει έρθει ακόμα. Και για το λόγο αυτό αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες πιστεύουν ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους κουβέντα.
Αυτό φέρεται να πιστεύει και η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, η οποία δήλωσε μέσω του οικονομικού της διευθυντή ότι σκοπεύει να διοχετεύσει το ένα τρίτο των επενδύσεών της στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Αυτή η αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι άλλη από το VW Group, το οποίο σχεδιάζει πλέον να διαθέσει τα δύο τρίτα των κεφαλαίων του, τα οποία αγγίζουν συνολικά τα τα 180 δισεκατομμύρια ευρώ, στην ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση και το υπόλοιπο ένα τρίτο -ήτοι 60 δισεκατομμύρια ευρώ- στους θερμικούς κινητήρες.
«Το ένα τρίτο θα εξακολουθήσει να διατίθεται για να διατηρήσουμε ανταγωνιστικά τα αυτοκίνητά μας με κινητήρες εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο CFO και COO του VW Group, Arno Antlitz. Και προσέθεσε:
«Το μέλλον είναι ηλεκτρικό, αλλά το παρελθόν δεν έχει τελειώσει. Πρόκειται για το ένα τρίτο των κεφαλαίων και το ποσό αυτό θα παραμείνει στο ένα τρίτο».
Το VW Group δεν είναι το μόνο που βλέπει… μέλλον, έστω και σε ορίζοντα που δεν ξεπερνά πλέον τη δεκαετία, στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ομοίως, η Mercedes έχει ανακοινώσει ότι σχεδιάζει να συνεχίζει να παράγει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και την επόμενη δεκαετία υποχωρώντας σε σχέση με τα προηγούμενα σχέδιά της να πουλά μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030 και μετά.