Οι συζητήσεις μεταξύ VW και Renault έχουν ξεκινήσει και αφορούν το σχεδιασμό ηλεκτρικών αυτοκινήτων χαμηλού κόστους, που θα προσφέρουν μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά. Δείτε τι είπε ο Luca de Meo, ο πρόεδρος της ACEA.
Η VW είναι η εταιρεία που έχει ξεκινήσει επαφές με πιθανούς εταίρους για την δημιουργία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με χαμηλό κόστος και τιμή κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ.
Μεταξύ αυτών που συζητάει είναι και η Renault. Ωστόσο, οι επαφές είναι σε πρώιμο στάδιο, χωρίς να είναι σίγουρα αν θα οδηγήσουν κάπου. Όπως δημοσιεύτηκε σε δυο ευρωπαϊκές εφημερίδες, στόχος είναι η δημιουργία ενός προσιτού ηλεκτρικού αυτοκινήτου, που θα έχει ετήσια παραγωγή μεταξύ 200.000 με 250.000 οχημάτων.
Η ανάγκη αυτή προέκυψε από την ανάγνωση της αγοράς, η οποία δείχνει μια στασιμότητα αυτή την περίοδο, όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με την κατηγορία των μικρών να την έχουν καπαρώσει οι Κινέζοι.
Μπορεί τα μεγάλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να εξασφαλίζουν μεγαλύτερα κέρδη, αλλά αυτό δεν αρκεί πλέον, όπως τόνισε σε ομιλία του και ο Luca de Meo, πρόεδρος της ACEA. «Πρέπει να χαράξουμε νέα πορεία μαζί με τους υπεύθυνους, έτσι ώστε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για ένα πιο ευρύ φάσμα ηλεκτρικών μοντέλων, που θα συμπεριλαμβάνονται και μικρά, προσιτά οικονομικά μοντέλα, που θα αποφέρουν κέρδος και θα κατασκευάζονται στην Ευρώπη» τόνισε ο Luca de Meo.
Από την άλλη παραδέχτηκε ότι αυτή την περίοδο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ακόμα ακριβά για τους καταναλωτές. Πιστεύει όμως ότι «με τη μείωση του μεγέθους και του βάρους, με μικρότερες μπαταρίες και αξιόλογη αυτονομία, θα μπορούσε η τιμή τους να πέσει».
Έτσι, «θα πρέπει να δούμε στο άμεσο μέλλον περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην κατηγορία B, όπως είναι το Polo και το Clio» τόνισε στη συνέχεια. «Δεν υπάρχει επιστροφή στο παρελθόν, αν και υπάρχει συζήτηση για εναλλακτικά καύσιμα με μηδενικές εκπομπές άνθρακα, αλλά τα ηλεκτρικά είναι αυτά που θα κυριαρχήσουν στην Ευρώπη» συμπλήρωσε στο τέλος.