top icon
Κόσμος

Dacia: Αριθμός παραγωγής–ορόσημο για τα LPG μοντέλα της

Από το 2010 μέχρι σήμερα οι πωλήσεις των μοντέλων LPG της Dacia έχουν φτάσει το ένα εκατομμύριο οχήματα, με αιχμή του δόρατος τη δοκιμασμένη και οικονομική στην οδήγηση τεχνολογία ,που εξελίχθηκε με γνώμονα τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών της.

Η Dacia είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης και LPG) σε ολόκληρη τη γκάμα των μοντέλων της (Sandero Streetway & Stepway, Duster και Jogger). Είναι ο ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά LPG, με μερίδιο που έφτασε το 67% στο τέλος του Ιουλίου 2024, αριθμός που φανερώνει ότι σχεδόν το 40% των πελατών της εταιρείας επέλεξε μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης–LPG).

Dacia Duster

Η Dacia προσφέρει μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG από το 2010, ενώ πρόσφατα οι πωλήσεις των μοντέλων με LPG έφτασαν τον αριθμό-ορόσημο των 1.000.000 οχημάτων, σε όλες της χώρες που δραστηριοποιείται συνολικά. Το σύστημα διπλού καυσίμου, το οποίο μετονομάστηκε σε «ECO-G100» το 2020, παρέχει ροπή ως και 170 Nm από τις 2.000σ.α.λ. και η ευελιξία του προσφέρει μια πληθώρα πλεονεκτημάτων.

Dacia Sandero Stepway

Το κινητήριο σύνολο «ECO-G100» είναι πιο ισχυρό από το αντίστοιχο της βενζινοκίνητης έκδοσης (με 10 περισσότερους ίππους και 10 περισσότερα Nm ροπής), καταναλώνει 10% λιγότερο και εκπέμπει 10% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα. Το αποτύπωμα άνθρακα του είναι μικρότερο και εκλύει έως και 90% λιγότερα μικροσωματίδια. Η Dacia δοκιμάζει και τελειοποιεί εδώ και 14 χρόνια, την τεχνολογία του κινητήριου συνόλου «ECO-G100». Το σύστημα αυτό είναι εργοστασιακά τοποθετημένο στα συγκεκριμένα μοντέλα, ενσωματώνοντας όλη την τεχνογνωσία του Renault Group. Και είναι τόσο αποδοτικό και αξιόπιστο, όσο ένας βενζινοκινητήρας.

Dacia LPG button

Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να λειτουργούν με υγραέριο και το ρεζερβουάρ βρίσκεται στο χώρο που σε άλλα αυτοκίνητα φιλοξενείται η ρεζέρβα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν «κλέβει» χώρο από το ρεζερβουάρ βενζίνης, αλλά ούτε και από το πορτ-μπαγκάζ. Τα μοντέλα υγραερίου διαθέτουν τις ίδιες εγγυήσεις, όπως κάθε άλλο όχημα στη γκάμα της εταιρείας, με θερμικούς κινητήρες.

Dacia Jogger

Το σύστημα κίνησης «ECO-G100» είναι προσιτό στην κτήση και οικονομικό στη χρήση του. Το υγραέριο είναι ένα από τα φθηνότερα καύσιμα στην αγορά, κοστίζοντας πάνω από 40% λιγότερο από την αμόλυβδη 95άρα βενζίνη, γεγονός που εξασφαλίζει κέρδος άνω των 40 ευρώ σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ, ανάλογα το μοντέλο. Ένα όχημα διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG, λειτουργεί εξίσου καλά και με τα δύο καύσιμα. Διαθέτει δύο ξεχωριστά ρεζερβουάρ, με το καθένα να χωρά περίπου 50 λίτρα, ανάλογα με το μοντέλο, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα απλό στη χρήση του: ο οδηγός μπορεί να αλλάξει χειροκίνητα από το ένα είδος καυσίμου στο άλλο και μετά να επιστρέψει στην πρώτη του επιλογή, ή το όχημα μπορεί να περάσει αυτόματα στη βενζίνη, όταν το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι άδειο. Το σύστημα κίνησης «ECO-G100» επιτυγχάνει αυτονομία ρεκόρ που φτάνει και μέχρι τα 1.500 km, ανάλογα το μοντέλο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ