X
Κόσμος

BYD: Φόρτιση στα 1.000 kW με αύξηση αυτονομίας κατά 400 χλμ. σε 5 λεπτά

Η BYD επιχειρεί να φέρει την επανάσταση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσιάζοντας την πλατφόρμα Super E-Platform, η οποία υποστηρίζει φόρτιση στα 1.000 kW. Πλέον, η τελευταία διαρκεί χρονικά όσο ο ανεφοδιασμός ενός συμβατικού οχήματος, σύμφωνα με την κινέζικη εταιρεία.

Η BYD αναφέρει ότι η νέα πλατφόρμα Super e-Platform, η οποία παρουσιάστηκε στα μοντέλα Han L και Tang L που προορίζονται αποκλειστικά για την κινεζική αγορά, είναι σε θέση να εξασφαλίσει υπερ-ταχεία φόρτιση με μέγιστη ισχύ έως και τα 1.000 kW. Γεγονός που υποστηρίζεται από μία νέα γενιά μπαταριών, έναν καινοτόμο ηλεκτροκινητήρα, αλλά και σταθμούς φόρτισης 1,36 MW που εξέλιξε η ίδια η BYD.

Αν και η BYD δεν έχει ακόμη αποκαλύψει την χωρητικότητα και το βάρος της μπαταρίας, η εταιρεία αναφέρει ότι έχει επιτύχει συντελεστή φόρτισης 10C, επιτρέποντας την πλήρη αναζωογόνησή της με ηλεκτρική ενέργεια σε μόλις 6 λεπτά. Με τάση έως και 1.000V και μέγιστο ρεύμα 1.000A, το σύστημα μπορεί να διατηρήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα μέγιστη ισχύ φόρτισης 1 MW – μάλιστα, στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από την κινεζική εταιρεία, η ταχύτητα φόρτισης διατηρείται έως και τα 600 kW ακόμα και όταν η μπαταρία έχει φορτιστεί στο 90%.

Για να υποστηρίξει αυτή τις κορυφαίες αυτές επιδόσεις, η BYD έχει αναπτύξει έναν νέο σταθμό φόρτισης 1.360 kW, ο οποίος επιτρέπει στα νέα Han L και Tang L να προσθέσουν έως και 400 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά υπό βέλτιστες συνθήκες. Ή διαφορετικά, 2 χιλιόμετρα αυτονομίας ανά 1 δευτερόλεπτο! Μάλιστα, η BYD σκοπεύει να εγκαταστήσει την προσεχή περίοδο πάνω από 4.000 τέτοιους σταθμούς στην Κίνα.

Θυμίζουμε με την ευκαιρία ότι η Tesla προσφέρει στους δικούς της σταθμούς φόρτισης (βλ. V4) μέγιστη ισχύ 500 kW.

Η πλατφόρμα Super e-Platform των 1.000V συνοδεύεται από έναν νέο ηλεκτροκινητήρα τον οποίο εξέλιξε η ίδια η BYD. Αυτός είναι εγκατεστημένος στους πίσω τροχούς των δύο οχημάτων και έχει την ικανότητα να περιστρέφεται έως και τις 30.500 σ.α.λ. Αποδίδει δε μέγιστη ισχύ 580 kW, εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα στα δύο νέα EV άνω των 300 χλμ./ώρα.

Προς το παρόν, η BYD δεν έχει ανακοινώσει επίσημα σχέδια για την «επέκταση» της πλατφόρμας Super e-Platform σε άλλα μοντέλα της που θα πατήσουν τους τροχούς του στην Ευρώπη. Κάτι, ωστόσο, που θεωρείται αυτή τη στιγμή κάτι παραπάνω από πιθανό.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!