Η ηλεκτρική κινητικότητα κερδίζει αργά, αλλά σταθερά, το κοινό, με τις πωλήσεις του BMW Group το 2018 στην κατηγορία να αποδεικνύει του λόγου το αληθές.
Περισσότερα από 140.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα (ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά) κατάφερε να ταξινομήσει το BMW Group το 2018 στο σύνολο της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου – επίδοση που αντιστοιχεί σε ποσοστιαίο άλμα σε σχέση με το 2017 της τάξης του 38,4%.
Η ευρωπαϊκή αγορά είναι η μεγαλύτερη για τον γερμανικό όμιλο στο συγκεκριμένο είδος οχημάτων με περισσότερες από 75.000 πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων το περασμένο 12μήνο. Σε παγκόσμιο επίπεδο, στην «ενοποιημένη» κλάση των ηλεκτρικών, υβριδικών και plug-in υβριδικών μοντέλο, ο όμιλος αποσπά για την περασμένη χρονιά μερίδιο που αγγίζει το 9%.
Από τα 142.617 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, σχεδόν τα 25.000 πωλήθηκαν στις ΗΠΑ.
Μέσα στο 2019, η BMW θα ενισχύσει τις επενδύσεις της στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας και – φυσικά- την έλευση νέων μοντέλων που θα κινούνται επικουρικά ή αποκλειστικά με ρεύμα.
Πιο συγκεκριμένα, ο μεγάλος άσσος για το BMW Group τη χρονιά αυτή είναι η πρεμιέρα του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Mini, το οποίο θα κατασκευάζεται στη Μ. Βρετανία. Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι πρεμιέρες των νέων plug–in hybrid εκδόσεων της «3άρας» και της επίσης νέας X5.
Σύμφωνα με τις ισχύουσες δεσμεύσεις της, ο όμιλος θα έχει στις τάξεις του έως το 2021 πέντε ηλεκτρικά μοντέλα: τα i3, Mini Electric, iX3, i4 και iNext.
Αυτή τη στιγμή, ο όμιλος εξελίσσει με εντατικούς ρυθμούς την πέμπτη γενιά των ηλεκτρικών μονάδων κίνησης που θα δούμε για πρώτη φορά στη νέα iX3 (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ)._Χ.Α.