Η VW Team Switzerland κατάφερε σε πραγματικές συνθήκες να ξεπεράσει την επίσημη τιμή αυτονομίας των 700 χλμ. που δίνει ο κατασκευαστής για το συγκεκριμένο EV.
Αν μη τι άλλο, το «άγχος αυτονομίας» αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο ζήτημα το οποίο -όχι άδικα- απασχολεί τόσο τους νυν όσο και τους δυνητικούς αγοραστές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σε μια προσπάθεια να καταρρίψει με απτά αποτελέσματα τον μύθο (;) που θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να μην είναι η ικανά να καλύψουν διαδρομές μεγάλων αποστάσεων χωρίς τουλάχιστον μια «ενδιάμεση» επίσκεψη σε φορτιστή, η VW Team Switzerland πραγματοποίησε μια δοκιμασία με το αμιγώς ηλεκτρικό ID.7 Pro S, στα πλαίσια της οποίας κατάφερε να «γράψει» σε δημόσιους δρόμους της Ελβετίας, με μία μόλις αρχική πλήρη φόρτιση της μπαταρίας των 86 kWh, μια απόσταση συνολικού μήκους 794 χλμ.
Σύμφωνα με την VW, το «πεδίο» στο οποίο πραγματοποιήθηκε η εν λόγω δοκιμή ήταν μια διαδρομή 81 χλμ., στην περιοχή Zug, στα νότια της Ζυρίχης, η οποία περιελάμβανε «κύριους δρόμους, επαρχιακούς και τμήματα αυτοκινητοδρόμων».
Για την πραγματοποίηση του όλου εγχειρήματος επιστρατεύτηκαν 8 διαφορετικοί οδηγοί, ενώ η όλη δοκιμασία ολοκληρώθηκε σε δύο ημέρες με «καθαρό» χρόνο οδήγησης 15 ώρες και 42 λεπτά.
Η μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας που καταγράφηκε με μόλις… 2 χιλιόμετρα αυτονομίας να απομένουν στην μπαταρία υψηλής τάσης ήταν 10,3 kWh/100 χλμ. – αξίζει να σημειωθεί ότι η μέση τιμή για την συγκεκριμένη έκδοση του ID.7 Pro S βάσει των επίσημων μετρήσεων στο πρωτόκολλο WLTP είναι 13,6 kWh/100 χλμ.
Σύμφωνα με την VW Team Switzerland, η μέση ταχύτητα κίνησης του οχήματος καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής που ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα ήταν 51 χλμ./ώρα.