X
Κόσμος

Αυτό είναι το νέο υβριδικό MG ZS Hybrid+

Με φρέσκια εμφάνιση και το υβριδικό σύνολο των 196 ίππων του MG3, το νέο ZS γυρίζει σήμερα τη δεύτερη κατά σειρά σελίδα του.

Το MG ZS, το best-seller μοντέλο της βρετανικής φίρμας που πλέον βρίσκεται σε… κινεζικά χέρια, γυρίζει τη δεύτερη κατά σειρά σελίδα του διαθέτοντας μια σειρά σημαντικών αλλαγών σε εμφάνιση, εικόνα εσωτερικού και κινητήρια σύνολα.

Σε ότι αφορά τα τελευταία, τα γνωστά θερμικά σύνολα της γκάμας ZS δίνουν πλέον τη θέση του στο πανίσχυρο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που είδαμε στο MG3, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που κατά πάσα πιθανότητα θα βασίζεται στην πλατφόρμα του MG4.

Έως τώρα, η κινητήρια μονάδα του υβριδικού πλέον MG ZS αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου. Το θερμικό σκέλος συνθέτει ένας ατμοσφαιρικός 1.500άρης κινητήρας με ονομαστική ισχύ 102 ίππων, ενώ το ηλεκτρικό ένα μοτέρ με απόδοση 136 ίππων και μέγιστη ροπή 250 Nm. Συνδυαστικά, η απόδοση φτάνει στην καθ’ όλα εντυπωσιακή τιμή των 196 ίππων.

Σύμφωνα με την MG, το νέο ZS χρησιμοποιεί μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 1,83 kWh, η οποία φορτίζεται από μια γεννήτρια 45 kW. Αυτό το υβριδικό «πακέτο», το οποίο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς, μπορεί να επιταχύνει το νέο ZS από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 8,7 δλ.

Όλες οι εκδόσεις του νέου MG ZS Hybrid+ διατίθενται με full LED εμπρός και πίσω φώτα, οθόνη 12,3 ιντσών στο εσωτερικό που υποστηρίζει σύστημα πλοήγησης, οθόνη 7 ιντσών εμπρός από τον οδηγό, πίσω αισθητήρες στάθμευσης με κάμερα, αυτόματους προβολείς, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και δυνατότητα εισόδου στο όχημα χωρίς κλειδί.

Σχεδιαστικά το νέο ZS αντλεί έμπνευση από τα νέα MG3 και MG5, με τη μάσκα που κατεβαίνει πιο χαμηλά να αποτελεί τη νέου του ταυτότητα. Ανάλογα τα φωτιστικά σώματα είναι ανασχεδιασμένα, όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες του μοντέλου που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η MG.

Πιο ήπιες είναι οι αλλαγές στο προφίλ του οχήματος, καθώς διατηρήθηκαν οι γραμμές που συνοδεύουν τα μοντέλα της εταιρείας, όπως επίσης και οι κλασικές χειρολαβές των θυρών. Ανάλογα είναι τα πράγματα και στο πίσω μέρος, που πλέον αποπνέει περισσότερο δυναμισμό χάρη στην ανανεωμένη αισθητική προσέγγιση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!