Η Suzuki βουτά και αυτή με τη σειρά της στα κάθε άλλο παρά λιμνάζοντα ύδατα των ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Suzuki παρουσίασε με πάσα επισημότητα σήμερα το νέο eVX, ένα ενδιαφέρον πρωτότυπο όχημα το οποίο «φωτογραφίζει» τα επόμενα βήματα της ιαπωνικής εταιρείας στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων.
Πραγματοποιώντας την επίσημη πρεμιέρα του στην έκθεση Auto Expo 2023 που λαμβάνει χώρα στο Ν. Δελχί, το νέο Suzuki eVX είναι ο προπομπός ενός ηλεκτρικού SUV με διαστάσεις κατά τι μεγαλύτερες από εκείνες του τρέχοντος S-Cross, το οποίο είναι προγραμματισμένο να μπει στην παραγωγή το 2025.
Ο πρόεδρος της εταιρείας Toshihiro Suzuki είπε στους δημοσιογράφους στην έκθεση ότι «μαθαίνει περισσότερα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Toyota», που ως γνωστόν αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη της Suzuki.
Η έκδοση παραγωγής του Suzuki eVX είναι πιθανό να χρησιμοποιεί ένα κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων που θα κατασκευάζεται από την καναδική εταιρεία Inmotive, με την οποία η Suzuki ανακοίνωσε χθες τη σύναψη μιας σχετικής με το θέμα συμφωνίας. Πιο συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες θα εργαστούν για να εξελίξουν το κιβώτιο ταχυτήτων με την ονομασία «Ingear», το οποίο φέρεται ότι είναι το πιο «αποδοτικό κιβώτιο ταχυτήτων δύο ταχυτήτων στον κόσμο, ικανό να βελτιώσει την επιτάχυνση και την αυτονομία έως και 15%».
Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της Suzuki το πρωτότυπο eVX έχει μήκος 4,3 μ., πλάτος 1,8 μ. και ύψος 1,6 μ.
Προς το παρόν, η ιαπωνική εταιρεία δεν ανακοινώνει περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με τις υπόλοιπες περγαμηνές του νέου της EV. Με εξαίρεση την μπαταρία του, η οποία έχει χωρητικότητα 60 kWh, τιμή που εξασφαλίζουν στο eVΧ αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση που φτάνει τα 550 χλμ. βάσει του ινδικού πρωτοκόλλου MIDC.
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψω το eVX, το πρώτο μας παγκόσμιο EV. Στον όμιλο Suzuki, η αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη αποτελεί προτεραιότητα. Προωθούμε μια σειρά παγκόσμιων μέτρων για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Η Suzuki θα συνεχίσει να παρέχει προϊόντα με αξία για τους πελάτες της σε όλο τον κόσμο, βελτιστοποιώντας τα με βάσει τον τρόπο που ζουν και οδηγούν διαφορετικοί άνθρωποι», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Toshihiro Suzuki.