X
Κόσμος

Αυτό είναι το νέο Honda Civic Type R

Η Honda αποκάλυψε το νέο Civic Type R που θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τις αρχές του 2023.

Η Honda έλυσε σήμερα τη σιωπή της φέρνοντας και επισήμως στο φως σήμερα το νέο Type R, ένα αυτοκίνητο που έρχεται να συνεχίσει τον 25ετή πλέον μύθο των σπορτίφ εκδόσεων του μικρομεσαίου μοντέλου των Ιαπώνων που αισίως γυρίζει την έβδομη κατά σειρά σελίδα του.

Παρά τη δημοσίευση των επίσημων φωτογραφιών του μοντέλου, η Honda αποδεικνύεται φειδωλή σε ότι αφορά την αποκάλυψη σημαντικών τεχνολογικών περγαμηνών του. Ως εκ τούτου, δεν ανακοινώνονται στοιχεία αναφορικά με τον κινητήρα που θα κινεί το προσθιοκίνητο και 5θυρο hot-hatch, αν και βέβαιο είναι ότι πρόκειται για μια βελτιωμένη εκδοχή του υπάρχοντος VTEC συνόλου του παρελθόντος.

Μολαταύτα, η Honda επιβεβαιώνει ότι ο κατά πάσα πιθανότητα 2λιτρος κινητήρας διαθέτει ένα νέο turbo «με συμπαγές περίβλημα για τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης της μονάδας». Η εταιρεία δηλώνει επίσης ότι ο νέος υπερσυμπιεστής «έχει βελτιώσει τη ροή του αέρα με αποτέλεσμα τη δημιουργία του ισχυρότερου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα VTEC για το Type R». Στοιχεία απόδοσης ή, πολύ περισσότερο επιδόσεων, δεν ανακοινώνονται.

Σε αντίθεση, η εταιρεία δηλώνει ότι ο κινητήρας θα συνεργάζεται με ένα βελτιωμένο, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων με σύστημα rev-matching, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σύστημα εξαγωγής της κινητήριας μονάδας με τις τρεις χαρακτηριστικές απολήξεις στο κέντρο, που έχουν ως αποτέλεσμα «τη βελτίωση της αναλογίας ισχύος προς βάρος, της ροπής και της τελικής ταχύτητας σε σχέση με το προηγούμενο Type R».

Το νέο Honda Civic Type R διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης «με βελτιωμένο έλεγχο θερμοκρασίας και ψύξης», με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο απόδοσης. Από εκεί και πέρα, το ιαπωνικό μοντέλο θα πατά σε 19άρηδες τροχούς και ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.

Η σχεδίαση του νέου Civic Type R

Η μεγάλη κάτω γρίλια του μπροστινού προφυλακτήρα του νέου Civic Type R μεγιστοποιεί τη ροή του αέρα προς τον κινητήρα και λειτουργεί σε συνδυασμό με το νέο καπό που διαθέτει πλέον αεραγωγό για την αύξηση της ροής αέρα, αυτή τη φορά γύρω από το εμπρός άκρο του οχήματος.

Άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης περιλαμβάνουν τα μεγάλα ανοίγματα πίσω από τους εμπρός τροχούς και έναν νέο, μεγαλύτερο πίσω διαχύτη που είναι ενσωματωμένος απευθείας στο κάτω δάπεδο. Η εντυπωσιακή νέα σχεδίαση της πίσω αεροτομής συμβάλλει περαιτέρω στη δημιουργία κάθετης δύναμης και έχει κλίση προς τα πίσω με στόχο τη μείωση της αεροδυναμικής αντίσταση. Υποστηριζόμενο από νέες βάσεις από χυτό αλουμίνιο, το πίσω φτερό βρίσκεται χαμηλότερα, όντας ταυτόχρονα πιο φαρδύ από εκείνο του προηγούμενου μοντέλου.

Οι χρωματικές επιλογές για το νέο Civic Type R περιλαμβάνουν το εμβληματικό Championship White, πέραν των Rallye Red, Racing Blue, Crystal Black και Sonic Grey Pearls.

Στο εσωτερικό η κληρονομία από το τρέχον, δέκατης γενιάς Civic είναι εμφανής. Σύμφωνα με την Honda, ο οδηγός κάθεται πιο χαμηλά απ’ ότι στο προηγούμενο μοντέλο, έχοντας ταυτόχρονα καλύτερη ορατότητα προς τα εμπρός, χάρη στο χαμηλότερο καπό. Το καταγραφικό σύστημα δεδομένων Honda LogR συνδυάζει δεδομένα απόδοσης που συλλέγονται από αισθητήρες του αυτοκινήτου με μια εφαρμογή smartphone για να βοηθά τους οδηγούς να παρακολουθούν και να καταγράφουν μια ποικιλία μετρήσεων σε πραγματικό χρόνο. Ταυτόχρονα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία drive modes, τα Comfort, Sport και +R, τα οποία παραμετροποιούν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης καθώς και την ανάρτησης.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!