Η Ford αποκάλυψε σήμερα την πρώτη φωτογραφία του νέου Ford Puma, ενός νέου μικρού crossover μοντέλου που θα ενταχθεί στη γκάμα της μέσα στο 2019.
Τον Σεπτέμβριο του 1997 η Ford ξεκίνησε να παράγει για πρώτη φορά το Puma, ένα «συμπαγές» σε διαστάσεις κουπέ μοντέλο με σπορ χαρακτήρα και προσιτό κόστος, που βασίζονταν στο δάπεδο του Fiesta της εποχής εκείνης. Σήμερα, 22 χρόνια μετά, το Puma επανέρχεται στο αυτοκινητικό λεξιλόγιο της Ford, αλλά ως crossover μοντέλο της κατηγορίας Β, με στόχο να ενταχθεί στην ευρωπαϊκή γκάμα της αμερικάνικης εταιρείας πριν το πέρας της χρονιάς που διανύουμε.
Το νέο Puma, που αποκαλύφθηκε μερικώς προ ολίγου στο Άμστερνταμ, στα πλαίσια της εκδήλωσης Go Further της εταιρείας, είναι εμπνευσμένο από τα μοντέλα της SUV κατηγορίας αποτελώντας εν πολλοίς την crossover εκδοχή του EcoSport. Όπως ανακοίνωσε η Ford, θα παράγεται σύμφωνα με τα υψηλά κατασκευαστικά στάνταρ ποιότητας του εργοστασίου της εταιρείας που βρίσκεται στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, σε συνέχεια της επένδυσης ύψους 1,5 δις ευρώ που πραγματοποιήθηκε εκεί ήδη από το 2008.
«Θεωρούμε ότι οι καινοτόμες τεχνολογίες και το ακαταμάχητο στυλ του Puma θα έχουν απήχηση στους αγοραστές μικρών μοντέλων στην Ευρώπη. Εάν θέλετε ένα αυτοκίνητο που να μαγνητίζει τα βλέμματα αλλά και να χωρά όλα τα πράγματά σας, τότε μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το βρήκατε. Καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να προσφέρουμε στους πελάτες την ευελιξία που επιθυμούν υιοθετώντας έναν προηγμένο και εμβληματικό σχεδιασμό, ώστε να μπορέσουν να οδηγήσουν το καλύτερο αυτοκίνητο που είχαν ποτέ», δήλωσε ο Πρόεδρος της Ford Ευρώπης, Stuart Rowley.
Η πρώτη και μοναδική εικόνα του νέου Puma που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα αποκαλύπτει λίγα, αλλά σημαντικά στιλιστικά στοιχεία του αυτοκινήτου. Όπως είναι, για παράδειγμα, οι χαρακτηριστικοί εμπρός προβολείς που εδράζονται στα άνω άκρα των φτερών και συνδυάζονται συνολικά με ανάγλυφες γραμμές. Την ίδια στιγμή, οι συμπαγείς αναλογίες του crossover αμαξώματος έρχονται να υποστηρίξουν το χαρακτηριστικό της αυξημένης απόστασης από το έδαφος – στοιχείο που εξασφαλίζει, σύμφωνα με την Ford, «όχι μόνο μία εμπειρία οδήγησης που αυξάνει την αυτοπεποίθηση, αλλά και το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα χώρο φόρτωσης στην κατηγορία».
Ύστερα από εκτενείς συζητήσεις και αναλύσεις με πελάτες της Ford, η πρωτοποριακή, όπως χαρακτηρίζεται, φιλοσοφία του πίσω αποθηκευτικού μέρους του νέου Puma έρχεται να προσφέρει ένα βαθύ και προσαρμόσιμο στις εκάστοτε ανάγκες χώρο φόρτωσης με χωρητικότητα 456 λίτρα.
Η νέα τεχνολογία EcoBoost Hybrid που εγκαινίασε χθες η Ford αναμένεται να «συνοδεύσει» και το νέο Puma. Μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα, σε μία μικρή και αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου. Το 48βολτο σύστημα BISG λειτουργεί επίσης ως μοτέρ, έχοντας συνεχή συνεργασία με τον χαμηλών τριβών 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost. Το σύστημα χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια είτε για να μειώσει το φορτίο του κινητήρα και κατ’ επέκταση την κατανάλωση καυσίμου, είτε για να ενισχύσει τη συνολική διαθέσιμη ροπή του κινητήριου συνόλου προς όφελος των επιδόσεων. Η συνολική απόδοση του mild-hybrid συστήματος θα ανέρχεται έως και τους 155 ίππους, σύμφωνα με τη Ford.
Το νέο Puma πλαισιώνει την ολοένα και πιο πολυπληθή σε προτάσεις οικογένεια SUV και crossover μοντέλων της Ford στην Ευρώπη, που περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή τα Fiesta Active και Focus Active, το EcoSport, το νέο Kuga, το Edge, καθώς και το νέο Explorer Plug-In Hybrid, που επίσης αποκαλύφθηκε χθες στην εκδήλωση Go Further της Ford._Χ.Α.