Με 3κύλινδρο κινητήρα με απόδοση 200 ίππων, το νέο Fiesta ST έρχεται να ταράξει τα νερά στην κατηγορία των καυτών χάτσμπακ.
Οι πληροφορίες που ήθελαν τη Ford να εμπιστεύεται για το νέο Fiesta ST έναν πρωτοεμφανιζόμενο 3κύλινδρο κινητήρα τούρμπο με χωρητικότητα 1,5 λίτρων, επιβεβαιώθηκαν σήμερα με τον πλέον πειστικό τρόπο. Η τρίτη, λοιπόν, γενιά του δημοφιλούς καυτού μικρού της Ford μπορεί, χάρη στους 200 ίππους και τα 290 Nm ροπής του νέου EcoBoost, να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,7 δλ., επίδοση βελτιωμένη κατά 0,2 δλ. σε σχέση με το απερχόμε νο μοντέλο.
Σύμφωνα με τη Ford, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας, το Normal, το Sport και το Track, μεταβάλλοντας το βαθμό απόκρισης του κινητήρα, την αίσθηση του τιμονιού, αλλά και την ευαισθησία του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος. Αξίζει να επισημάνουμε πως το τελευταίο μπορεί να απενεργοποιηθεί σε τρία στάδια, με το… μεσαίο να επιτρέπει στον οδηγό να πραγματοποιήσει μικρές πλαγιολισθήσεις και γλιστρίματα.
Οι ιθύνοντες της Ford αναφέρουν στο επίσημο δελτίο Τύπου πως ο εν λόγω κινητήρας είναι ο πρώτος 3κύλινδρος με σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου σε χρόνο μόλις 14 msec. Την ίδια στιγμή, διαθέτει νέο υπερσυμπιεστή, αλλά και διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.
Σημείο αναφοράς, επίσης, στο νέο Ford Fiesta ST είναι το σύστημα torque vectoring το οποίο επενργεί στους κινητήριους τροχούς μειώνοντας τα φαινόμενα υποστροφής.
Σε επίεπδο σχεδίασης, η κορυφαία (προς το παρόν;) έκδοση του νέου Fiesta, η οποία θα ειναι διαθέσιμη σε 3θυρη και 5θυρη περιβολή, διατηρεί χαμηλούς τόνους πατώντας σε τροχούς με διάμετρο 18 ίντσες.
Η επίσημη πρεμιέρα του νέου Ford Fiesta ST αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα πλαίσια της Διεθνούς Έκεθσης Αυτοκινήτου της Γενεύης._Χ.Α.