Η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε σήμερα την έκδοση Touring Sports της νέας Toyota Corolla που θα δούμε να παρουσιάζεται επίσημα σε ένα μήνα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Μετά τη μετονομασία της έκδοσης hatchback από Auris σε Corolla, η Toyota προχωρά σήμερα στην αποκάλυψη της έκδοσης Touring Sports του μικρομεσαίου της μοντέλου, η οποία, μεταξύ άλλων, θα βρει στο διάβα της στις κατά τόπους αγορές της γηραιάς ηπείρου τα Seat Leon ST, Skoda Octavia Estate, Peugeot 308 SW. Οπτικά, οι στιλίστες του ευρωπαϊκού κέντρου σχεδιασμού της εταιρείας που έχει έδρα το Zaventem του Βελγίου υιοθετούν μία αρκετά αθλητική «φόρμα» στα πρότυπα των shooting brake αυτοκινήτων, με το κεκλιμένο τελείωμα της οροφής και τους τονισμένους θόλους των τροχών να αποτελούν τα κυρίαρχα γνωρίσματα. Όπως και η 5θυρη Corolla, έτσι και η Touring Sports βασίζεται στο δάπεδο TNGA στο οποίο ήδη πατούν τα Prius και C-HR.
Η νέα Toyota Corolla Touring Sports έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο από την 5θυρη έκδοση, το οποίο αγγίζει για την περίσταση τα 2.700 χλστ. Οι υποσχέσεις για τους διαθέσιμους χώρους για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετά… γενναίες, κάτι που συμβαίνει και με τις μεταφορικές δυνατότητες του πορτ μπαγκάζ, στο οποίο μπορούν να αποθηκευτούν αντικείμενα με χωρητικότητα 598 λίτρα -με τα πίσω καθίσματα στην κανονική τους θέση. Σε σχέση με το παρελθόν, η καμπίνα του νέου μικρομεσαίου στείσον βάγκον των Ιαπώνων προσφέρει επιπλέον αξεσουάρ άνεσης και ασφάλειας, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν το head-up display, το σύστημα ασύρματης φόρτισης του κινητού τηλεφώνου καθώς κι ένα νέο ηχοσύστημα με την υπογραφή της JBL.
Στα μηχανικά μέρη της κατασκευής το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στις κινητήριες μονάδες. Φυσικά, ντίζελ εκδόσεις δεν υπάρχουν, με τους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης να περιορίζονται στο γνώριμο βενζινοκινητήρα τούρμπο των 1,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 116 ίππους. Από εκεί και πέρα, η Toyota προσφέρει δύο υβριδικές εκδόσεις, που συνδυάζονται με κινητήρες βενζίνης με χωρητικότητα 1,8 και 2,0 λίτρων. Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται αντίστοιχα στους 122 και 180 ίππους. Από εκεί και πέρα, τα μόνα επιπλέον τεχνικά στοιχεία που δίνονται στη δημοσιότητα αφορούν στις αναρτήσεις του αυτοκινήτου (γόνατα Μακφέρσον εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω), οι οποίες αποτελούνται από εξελιγμένα αμορτισέρ και προαιρετικά από τη ρυθμιζόμενη Adaptive Variable Suspension (AVS)._X.A.