Η Βαυαρική εταιρεία αποκάλυψε, όπως είχε υποσχεθεί, στο Le Mans της Γαλλίας την έκδοση κουπέ της νέας Σειράς 8.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Σειρά 8 επανέρχεται ως όνομα στο αυτοκινητικό προσκήνιο μετά το 1999, χρονιά που το εντυπωσιακό κουπέ των Βαυαρών απεσύρθη από την κυκλοφορία και φυσικά από την παλέτα των διαθέσιμων μοντέλων της BMW. Σήμερα, η νέα 8άρα δεν είναι παρά η απόλυτη έκφανση των σπορτίφ προσδοκιών των Γερμανών του… νότου, οι οποίες πάνε πακέτο για την περίσταση με άφθονες δόσεις κύρους, πολυτέλειας αλλά και υψηλής τεχνολογίας στοχεύοντας σ’ ένα απαιτητικό κοινό που αναζητά, με μια φράση, το «απόλυτο GT μοντέλο».
Προς το παρόν, η νέα Σειρά 8 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Η M850i xDrive Coupe M Performance είναι η κορυφαία, με τον V8 twin-turbo βενζινοκινητήρα με το σύστημα Double Vanos και Valvetronic των 4,4 λίτρων να αποδίδει 530 ίππους σταθερά από τις 5.500 έως και τις 6.000 σ.α.λ και ροπή 750 Nm από τις μόλις 1.800 σ.α.λ. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, η τελική ταχύτητα της κατασκευής περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα με το τυπικό πλην όμως ενδεικτικό «0-100» να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,7 δλ.
Η δεύτερη είναι η 840d xDrive Coupe, η οποία τροφοδοτείται από έναν straight-six 3λιτρο ντίζελ κινητήρα με απόδοση 320 ίππων στις 4.400 σ.α.λ. Για την περίσταση, η ροπή αγγίζει τα 670 Nm, τα οποία αποδίδονται από τις 1.750 έως και τις 2.250 σ.α.λ. Εδώ, το «0-100» ολοκληρώνεται σε 4,9 δλ., με την τελική να αγγίζει πάλι τα 250 χλμ./ώρα. Αμφότεροι, συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων πληρώντας τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU6d-TEMP. Ομοίως και οι δύο εκδόσεις είναι τετρακίνητες, με το σύστημα να μεταφέρει, όταν παραστεί ανάγκη, τη ροπή από τους πίσω τροχούς στους εμπρόσθιους.
Στον τομέα της ανάρτησης, η νέα 8άρα, η οποία βασίζεται στην 7άρα αντικαθιστώντας την… 6άρα, υιοθετεί μια διάταξη με διπλά ψαλίδια εμπρός και πέντε συνδέσμων πίσω. Η βενζινοκίνητη έκδοση «πατά» σε 20άρες ζάντες και σε ελαστικά που έχουν εξελιχθεί ειδικά για την περίσταση με την Bridgestone. Επιπρόσθετα, η Μ850i xDrive διαθέτει την ενεργητική ανάρτηση του M Division, που αποτελείται από ενεργά αμορτισέρ, καθώς και ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς. Το πίσω διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης, με το σύστημα διεύθυνσης Active Integral Steering να διαθέτει μεταβλητό λόγο και τους εμπρός δίσκους να έχουν διάμετρο 395 χλστ. Από τη μεριά της, η πετρελαιοκίνητη υιοθετεί 18άρες ζάντες, με τις 19άρες και τις 20άρες να είναι έξτρα ως τμήμα των πακέτων Μ Sport και Μ Technic Sport.
Η νέα 8άρα κουπέ έχει μήκος 4.843 χλστ. με το μεταξόνιό της να φτάνει τα 2.822 χλστ., το πλάτος τα 1.904 χλστ. και το ύψος τα 1.341 χλστ. Η χωρητικότητα δε του πορτ μπαγκάζ είναι 420 λίτρα. Σχεδιαστικά, η κουπέ έκδοση (θα ακολουθήσει ασφαλώς και η ανοιχτή) χαρακτηρίζεται από έντονο δυναμισμό και κομψότητα, με τα χαρακτηριστικά νεφρά εμπρός, τα εντυπωσιακά LED φωτά, την κυρτή double bubble (διαθέσιμη και σε carbon) οροφή και το κεκλιμένο πίσω παρπρίζ να αποτελούν τα κυρίαρχα αισθητικά της στοιχεία.
Στο εσωτερικό ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών (Live Cockpit Professional) και η οθόνη των 10,25 ιντσών στην κεντρική κονσόλα έχουν τον πρώτο λόγο, μαζί ασφαλώς με το head-up display των Βαυαρών. Το σύστημα iDrive είναι αναβαθμισμένο, με το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης να περιλαμβάνει τα Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, Steering & Lane Control Assistant, Lane Change Warning, Lane Departure Warning, Side Collision Protection, Evasion Aid, Distance Information, Crossing Traffic Warning, Priority Warning και Wrong-way Warning._X.A.