Η Kimera συνεχίζει να εξελίσσει τον μύθο και μετά την EVO37 φέρνει στο φως σήμερα την εξέλιξή της. Ο λόγος για τη νέα EVO38.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σήμερα η Kimera και με στόχο τη δημιουργία «του Group B αυτοκινήτου που όλοι θα ήθελαν αλλά δεν παρουσιάστηκε ποτέ», η ιταλική μάρκα του οδηγού αγώνων και δημιουργού της EVO37, Luca Betti, φέρνει στο φως σήμερα την εξέλιξη του restomod κουπέ της. Το όνομά της; Kimera EVO38.
«Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε για να γιορτάσει μια εποχή στην οποία η Ιταλία ήταν σπουδαία στον κόσμο και για να υπενθυμίσει σε όλους πού γεννήθηκαν μερικά από τα πιο σημαντικά αριστουργήματα που έγραψαν ιστορία στην αυτοκινητοβιομηχανία: στην Ιταλία, στο Πιεμόντε, στο Τορίνο», αναφέρει σήμερα η Kimera για τη νέα EVO38.
Μετά την επιτυχία της EVO37, η νέα EVO38 δεν αποτελεί παρά την απόλυτη εξέλιξη μιας πολύ ιδιαίτερης συνομοταξίας αυτοκινήτων που σχεδιάστηκαν για τους αγώνες και στη συνέχεια «πέρασαν» στο δρόμο. Σε αντίθεση με την προκάτοχό της, είναι τετρακίνητη χρησιμοποιώντας ένα προηγμένο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό της νέας EVO38 να «επηρεάσει» ο ίδιος από το κόκπιτ την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες. Επίσης, το σύστημα παρέχει τη δυνατότητα… απομόνωσης του εμπρός διαφορικού ώστε η νέα Kimera EVO38 να συμπεριφέρεται στο δρόμο όπως ένα καθαρόαιμο πισωκίνητο κουπέ.
Δυνατότητα ρύθμισης από το εσωτερικό, και συγκεκριμένα μέσω των σχετικών χειριστηρίων στο τιμόνι, ο οδηγός της EVO38 θα μπορεί επίσης να επέμβει και στον τρόπο που λειτουργεί η ανάρτηση – τόσο σε σχέση με το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος όσο και με τον σκληρότητα των αποσβεστήρων. Πίσω, η EVO38 διατηρεί τη διάταξη με κεντρικό αμορτισέρ και διπλά πλευρικά ελατηρία, χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων του Group Β της δεκαετίας του 1980 – ενώ μπροστά η Kimera επέλεξε μια λύση για τους αποσβεστήρες τύπου push-road.
Το κιβώτιο ταχυτήτων εξακολουθεί να είναι ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων, αλλά με πιο κοντές πλέον σχέσεις από εκείνες της EVO37. Όπως ανακοίνωσε η Kimera, στο μέλλον διαθέσιμο θα είναι και ένα σειριακού τύπου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων.
Παρά την παρουσία τετρακίνησης, η Kimera Automobili στοχεύει να διατηρήσει το βάρος της EVO38 σε χαμηλά επίπεδα – και συγκεκριμένα κάτω από τα 1.100 κιλά. Για να επιτευχθεί αυτό, η πρόσθετη μάζα θα αντισταθμιστεί μέσω της εκτεταμένης χρήσης carbon και τιτανίου.
Από την άλλη πλευρά, η ισχύς του κινητήρα έχει αυξηθεί, αγγίζοντας το κατώφλι των 600 ίππων χάρη στον επανασχεδιασμό πολλών εξαρτημάτων του. Εν προκειμένω, ο στροβιλοσυμπιεστής είναι μεγαλύτερος και λειτουργεί πάντα σε συνδυασμό με τον ογκομετρικό συμπιεστή και ένα βελτιωμένο σύστημα ελέγχου. Επίσης, ο χρονισμός ανάφλεξης έχει αναβαθμιστεί, ενώ νέα είναι τα έκκεντρα, οι βαλβίδες και τα ελατήρια. Επίσης, το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εγγυάται αύξηση της μέγιστης ροπής στα επίπεδα των 580 Nm.
Θυμίζουμε ότι, όπως και στην EVO37, την κίνηση παρέχει ένας 4κύλινδρος εν σειρά κινητήρας 2.150 κ.εκ. με διπλούς εκκεντροφόρους, 16 βαλβίδες, υπερσυμπιεστή και intercooler, o οποίος αποδίδει τη μέγιστη ισχύ του στις 7.500 σ.α.λ., ενώ τα 400 από τα 580 Nm της μέγιστης ροπής του κάνουν την εμφάνισή τους πλέον στις μόλις 2.000 σ.α.λ.
Κλείνοντας αξίζει να αναφέρουμε ότι η νέα Kimera EVO38, η οποία θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο της την επόμενη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, θα παραχθεί σε μόλις 38 αντίτυπα, με κόστος που υπολογίζεται ότι θα υπερβαίνει τα 600.000 ευρώ ανά μονάδα.
Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε την Kimera 037