Αυτή είναι η πρώτη φορά που η γερμανική εταιρεία μας δείχνει επισήμως τη νέα EQA – μία πρόταση μηδενικών εκπομπών που βασίζεται στην πρόσφατη γενιά της GLA και θα δούμε να λανσάρεται μέσα στη χρονιά.
Η Mercedes πραγματοποιεί τον καθιερωμένο, για κάθε νέο της μοντέλο, χειμερινό κύκλο δοκιμών, ο οποίος για την περίσταση έχει ως βασικό αντικείμενό της τη νέα και αμιγώς ηλεκτροκίνητη EQA. Με άλλα λόγια, το δεύτερο EV της εταιρείας από τη Στουτγάρδη,, το οποίο θα παρουσιαστεί με πάσα επισημότητα και για πρώτη φορά τον προσεχή Νοέμβριο.
Η νέα EQA δεν είναι παρά η ηλεκτρική, crossover παραλλαγή της νέας GLA, η οποία ξεκινά αυτή την περίοδο την εμπορική της καριέρα στις κατά τόπους αγορές. Βασιζόμενη στο ευέλικτο δάπεδο EVA της Mercedes-Benz (όπου EVA σημειώστε Electric Vehicle Architecture), η νέα EQA θα έχει τη δυνατότητα να «αναπαραχθεί» τόσο σε προσθιοκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, καθώς θα μπορεί να υποδεχτεί έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, αντίστοιχα.
Όπως είναι αναμενόμενο, πέρα από τις καμουφλαρισμένες φωτογραφίες του πρωτοτύπου το οποίο πραγματοποιεί αυτή την περίοδο στη Σουηδία τις γνώριμες, από άλλα μοντέλα, δοκιμές αξιολόγησης των επιμέρους μερών και τμημάτων του (και ειδικότερα του συστήματος θερμικής διαχείρισης της μπαταρίας), η Mercedes δεν ανακοινώνει περαιτέρω λεπτομέρειες που να αφορούν το τεχνολογικό και… ηλεκτρικό ποιον του αυτοκινήτου.
Εντούτοις, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες και διαρροές, η νέα EQA φαίνεται πως θα είναι διαθέσιμη σε πρώτη φάση με μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα κοντά στις 60 kWh, η οποία θα χαρίζει αυτονομία κίνησης με μία φόρτιση που θα κυμαίνεται στα 400 χλμ. Η δε φόρτισή των συσσωρευτών (σε ταχυφορτιστή) με ενέργεια ικανή να προσφέρει αυτάρκεια για 100 χλμ. θα ολοκληρώνεται σε χρόνο 10 μόλις λεπτών.