Ο βρετανικός ιαγουάρος αγριεύει παρουσιάζοντας ένα συμπαγές SUV πολυτελείας που αμφισβητεί στα ίσια το γερμανικό κατεστημένο του είδους. Ιδού λοιπόν η νέα Jaguar E-Pace.
Μετά την F-Pace, η E-Pace είναι το δεύτερο κατά σειρά νέο SUV της βρετανικής εταιρείας που έρχεται εν μέσω θέρους στο σύγχρονο αυτοκινητικό προσκήνιο του είδους λίγους μήνες πριν το… τρίτο Sport Activity Vehicle της μάρκας: την φουλ ηλεκτρική I-Pace. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που στο εγγύς μέλλον θα αποτελέσει το μοντέλο με τον ταχύτερο ρυθμό πωλήσεων ανά τον κόσμο στη γκάμα του βρετανού κατασκευαστή καλούμενο να αντιπαρατεθεί στην εμπορική αρένα των επιμέρους αγορών με την Χ1 της BMW και το Q3 της επίσης γερμανικής Audi.
Δομικά, η νέα Jaguar E-Pace στηρίζεται στο δάπεδο D8 το οποίο χρησιμοποιεί και το ομόσταβλο Land Rover Discovery Sport, η δε κατασκευή του δεν θα πραγματοποιείται στη Μ. Βρετανία, αλλά στην Αυστρία, στις εγκαταστάσεις της Magna Styer. Από πλευράς διαστάσεων, το μήκος της E-Pace φτάνει τα μόλις 4,345 μ., το πλάτος τα 1.984 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.681 χλστ. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 480 λίτρα, τιμή μεγαλύτερη κατά 60 λίτρα σε σχέση με το Q3, αλλά μικρότερη κατά 25 λίτρα σε σχέση με την Χ1.
Κάτω από το αλουμινένιο καπό φιλοξενούνται πέντε στο σύνολο μηχανικά σύνολα, δύο βενζίνης και τρία ντίζελ. Όλα είναι 2λιτρα και συγχρόνως όλα μέλη της γνωστής και μη εξαιρετέας πλέον οικογένειας Ingenium, που κατασκευάζονται στο Wolverhampton της Μ. Βρετανίας. Οι εκδόσεις βενζίνης αποδίδουν 250 και 300 ίππους, ενώ οι ντίζελ 150, 180 και 240 ίππους. Σε ότι αφορά στη μετάδοση, διαθέσιμο για τον 2λιτρο ντίζελ των 150 ίππων θα είναι ένα χειροκίνητο «6άρι», ενώ όλες οι υπόλοιπες θα χρησιμοποιούν ένα αυτόματο κιβώτιο με 9 σχέσεις. Η κίνηση αποκλειστικά για την entry-level πετρελαιοκίνητη έκδοση θα περνά στους εμπρός τροχούς, με τις υπόλοιπες να είναι τετρακίνητες. Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, οι Βρετανοί επέλεξαν για τον εμπρός άξονα τα γνωστά γόνατα Μακφέρσον και πίσω μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων._Χ.Α.