Πρεμιέρα στο Παρίσι έκανε η πιο σπορ έκδοση του ηλεκτρικού Audi Q6 με το Sportback αμάξωμα που θα προσφέρει εντυπωσιακή αυτονομία έως και 656 χιλιομέτρων.
Με έντονη προσωπικότητα και αεροδυναμική σχεδίαση, το νέο Audi Q6 Sportback e-tron έκανε την πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, που πραγματοποιείται από τις 14 έως και τις 20 Οκτωβρίου.
Διακρίνεται για τη σχεδίαση του πίσω μέρους, το οποίο κατεβαίνει πιο χαμηλά, με το συνολικό ύψος της έκδοσης Q6 Sportback e-tron να είναι κατά 37 χλστ. πιο κοντή από τη συμβατική του Q6 e-tron. Από την κίνηση αυτή έχει προκύψει και όφελος στον τομέα του συντελεστή οπισθέλκουσας, η οποία είναι τώρα Cd: 0,26, όταν στην SUV έκδοση Q6 e-tron είναι Cd: 0,28.
Κατά τα λοιπά, εκτός από το μειωμένο ύψος, οι δυο εκδόσεις έχουν το ίδιο μήκος 4.771 χλστ., όπως και το ίδιο πλάτος 1.965 χλστ. Μικρή διαφορά προκύπτει στον τομέα της χωρητικότητας του πορτμπαγκάζ του μεγάλου SUV της Audi , με το Q6 Sportback e-tron να έχει διαθέσιμο όγκο από 511 έως 1.373 λίτρα με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες, όταν η έκδοση SUV προσφέρει όγκο από 526 έως 1.529 λίτρα. Φυσικά υπάρχουν και επιπλέον 64 λίτρα διαθέσιμα εμπρός στο επονομαζόμενο frunk.
Η καμπίνα διατηρεί τη σχεδιαστική προσέγγιση της SUV έκδοσης του Q6 e-tron με τρεις οθόνες στο ταμπλό. Μια για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 11,9 ιντσών, μια στο κέντρο για το σύστημα πολυμέσων που είναι μεγαλύτερη στις 14,5 ίντσες, αλλά και μία εμπρός από το συνοδηγό 10,9 ιντσών.
Στο εμπρός μέρος οι αλλαγές είναι αδιόρατες, με την ενιαία μάσκα Singleframe να αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό γνώρισμα. Στο προφίλ η διαφορά γίνεται έντονη, με τα παράθυρα των πίσω θυρών να είναι σημαντικά μικρότερα, ακολουθώντας την κλίση της οροφής. Την εικόνα ολοκληρώνει η πέμπτη πόρτα με την έντονη κλίση και την αεροτομή στο τέλος του κρυστάλλου, πάνω από τη φωτεινή μπάρα που διατρέχει όλο το πλάτος και ενώνει τα πίσω φώτα LED.
Για την κατασκευή του χρησιμοποιείται η γνωστή πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE), στην οποία βασίζεται και το αδελφό μοντέλο Porsche Macan Electric, όπως φυσικά και το Q6 e-tron. Διαθέτει αρχιτεκτονική 800V και όπως και το SUV, Audi Q6 e-tron διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις κινητήρα – μπαταρίας. Δύο με κίνηση στους πίσω τροχούς και ισάριθμες στους τέσσερις τροχούς.
Η μικρή μπαταρία έχει χωρητικότητα 83 kWh (75,8 kWh καθαρή χωρητικότητα). Η έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς και απόδοση 292 ίππων επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,0 δευτερόλεπτα με τη βοήθεια του Launch Control, έχοντας αυτονομία 545 χιλιομέτρων.
Η πιο ισχυρή πισωκίνητη έκδοση των 225 kW (306 ίππων) με τη μεγάλη μπαταρία των 100 kWh (94.9 kWh καθαρή), ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία επιτάχυνση σε 6,6 δευτερόλεπτα, με αυτονομία που φτάνει τα 656 χιλιόμετρα.
Όσον αφορά τις τετρακίνητες εκδόσεις του ηλεκτρικού SUV της Audi, η πρώτη αποδίδει 285 kW (387 ίπποι) με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 5,9 δευτερόλεπτα. Η πιο ισχυρή SQ6 Sportback e-tron αποδίδει 360 kW (489 ίπποι) φτάνοντας τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να είναι 230 χλμ./ώρα, όταν σε όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις είναι 210 χλμ./ώρα.