H Aston Martin ετοιμάζεται για τη δική της επέλαση στην ηλεκτροκίνηση σχεδιάζοντας με την αρωγή της Lucid να φέρει στο φως μια σειρά από νέα EVs.
Η Aston Martin ξεδιπλώνει σήμερα τη μελλοντική στρατηγική της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης ανακοινώνοντας μια νέα συμφωνία προμήθειας με την εταιρεία τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων Lucid.
Η προτεινόμενη συμφωνία της Aston Martin με τον νέο της εταίρο ανακοινώθηκε σήμερα το πρωί στο χρηματιστήριο του Λονδίνου θέτοντας στο επίκεντρό της την πρόσβαση της βρετανικής εταιρείας στην τρέχουσα αλλά και μελλοντική τεχνολογία κινητήρων και μπαταριών της Lucid.
Την ίδια στιγμή, στα πλαίσια του προγράμματος Racing.Green, η Aston Martin θα επενδύσει πάνω από 2 δισεκατομμύρια λίρες σε προηγμένες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης.
Με βάση τις προσδοκίες της, η Aston Martin θα παρουσιάσει μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα για EVs, η οποία θα αποτελέσει τη βάση της μελλοντικής γκάμας ηλεκτρικών μοντέλων της που θα περιλαμβάνει από hypercars και σπορ αυτοκίνητα, μέχρι GT και SUV προτάσεις, με το πρώτο από αυτά να κάνει το ντεμπούτο του το 2025.
Πριν από τότε η Aston Martin θα φέρει και επίσημα στο φως το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της – την Valhalla των 950 ίππων – το 2024. Από το 2026, όλα τα μοντέλα της Aston Martin θα διαθέτουν μια επιλογή ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης, με μακροπρόθεσμο στόχο η βασική γκάμα της να είναι πλήρως ηλεκτρική μέχρι το 2030.
Aston Martin: Περαιτέρω συνεργασίες
Όπως επίσης ανακοινώθηκε σήμερα, η Mercedes θα συνεχίσει να παρέχει πρόσβαση στην Aston Martin σε μια σειρά από τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων κινητήρων και ηλεκτρικών αρχιτεκτονικών για οχήματα της βρετανικής εταιρείας.
Ταυτόχρονα, η βρετανική εταιρεία θα επεκτείνει τη σχέση της με την Brembo, με την οποία θα εξελιχθεί ένα brake-by-wire σύσστημα πέδησης, καθώς και με την Pirelli, για την εξέλιξη του Pirelli Cyber Tyre, το οποίο θα απαρτίζετται από ένα σύστημα αισθητήρων που συλλέγει ένα ευρύ φάσμα δεδομένων και θα μπορεί να παρέχει έναν αξιόπιστο τρόπο υπολογισμού του φορτίου που περνά από κάθε ελαστικό με στόχο τον ακριβή υπολογισμό της αυτονομίας ενός EV σε πραγματικές συνθήκες.