Το Renault Symbioz είναι η νεότερη προσθήκη στη γκάμα των SUV προτάσεων της γαλλικής φίρμας.
Το νέο Renault Symbioz αποτελεί μία ακόμα πρόταση στην «αρένα» των SUV οχημάτων τοποθετούμενο προϊοντικά στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας ανάμεσα στο μικρότερο Captur και το μεγαλύτερο Austral .
Παρά τις πρόσφατες προσπάθειες της Renault να αναβιώσει (με επιτυχία, είναι η αλήθεια) γνώριμα ονόματα του παρελθόντος, όπως τα Megane, «5», «4» και Twingo που εστιάζουν πλέον αποκλειστικά σε οχήματα με ηλεκτρικούς κινητήρας, το όνομα Symbioz για το υβριδικό της SUV είναι νέο – αν και έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν μία φορά, σε ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα, που είδε τα φώτα της δημοσιότητας το 2017 (διαβάστε περισσότερα εδώ).
Το Symbioz βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα CMF-B που χρησιμοποιείται σήμερα από πολλά θερμικά μοντέλα της γκάμας Renault, όπως το Clio και το Arkana, και εξελίχθηκε παράλληλα με το νέο Captur. Ωστόσο, είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος σε σχέση με το τελευταίο, με μήκος 4.413 χλστ., πλάτος 1.797 χλστ. και ύψος 1.575 χλστ.
Η παράλληλη εξέλιξη του νέου Symbioz με το Captur αντικατοπτρίζεται και στον σχεδόν πανομοιότυπο σχεδιασμό του εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, παρά τις όποιες «αποκλίσεις» στην αισθητική της μάσκας. Όπως και με άλλα νέα μοντέλα της Renault, πολλές από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες των εξωτερικών επιφανειών «φωτογραφίζουν» το γνωστό διαγώνιο σχήμα του λογότυπου του Γάλλου κατασκευαστή.
Η καμπίνα, με τη σειρά της, παραπέμπει απευθείας σε εκείνη του νέου Captur, περιλαμβάνοντας μια οθόνη αφής 10,4 ιντσών σε διάταξη πορτρέτου, ενώ το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας OpenR Link βασίζεται στις ψηφιακές δυνατότητες που παρέχει με διάφορους τρόπους η Google.
Χωροταξικά, τα πίσω καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν κατά τον διαμήκη άξονα σε μια απόσταση 160 χλστ. Με αυτό το «τρικ» ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα από 492 έως και 624 λίτρα – τα οποία μπορούν να φτάσουν έως και τα 1.582 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Από εκεί και πέρα, το νέο Symbioz θα προσφέρεται με συνολικά 29 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του Rear Automatic Emergency Braking.
Renault Symbioz: Με μία επιλογή συστήματος μετάδοσης κίνησης
Προς ώρας, η μοναδική επιλογή όσον αφορά το σύστημα κίνησης είναι το E-Tech Full Hybrid 145 της Renault, το οποίο συνδυάζει έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1,6 λίτρων, ένα multi-mode αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με απόδοση 36 kW και 18 kW και μια μπαταρία με χωρητικότητα 1,2 kWh. Η Renault αναφέρει ότι το συγκεκριμένο σύνολο, το οποίο αποδίδει 145 ίππους συνδυαστικά, είναι σε θέση να λειτουργεί ηλεκτρικά περίπου για το 80% του χρόνου οδήγησης στην πόλη.