Αυτό είναι το κορυφαίο GTi και παράλληλα το πιο ισχυρό Golf με κίνηση στους εμπρός τροχούς, που δεν μένει μόνο στη δύναμη, έχοντας και βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Την πρεμιέρα του έκανε το νέο VW Golf GTi Clubsport στο Nurburgring και πριν τον 24ωρο αγώνα αντοχής που θα πραγματοποιηθεί αυτές τις μέρες. Με 300 ίππους απόδοσης είναι το ισχυρότερο Golf με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Πέρα από τη δύναμη, εστιάζει στα δυναμικά χαρακτηριστικά, διαθέτοντας και αισθητικές λεπτομέρειες που το καθιστούν ξεχωριστό.
Αισθητικά
Η ανασχεδιασμένη μάσκα ξεχωρίζει, μαζί με τα φωτιστικά σώματα LED Plus, την φωτεινή μπάρα που διατρέχει τη μετόπη, αλλά και το νέο φωτιζόμενο σήμα της μάρκας. Εξελιγμένη είναι η αεροδυναμική, με βοηθήματα που συναντάμε στο εμπρός προφυλακτήρα και αντλούν έμπνευση από τους αγώνες. Επιπλέον, προαιρετικά είναι διαθέσιμοι προβολείς LED Matrix, οι οποίοι σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία προσφέρουν 15% καλύτερη φωτεινότητα.
Στο πλάι τα μαρσπίε δίνουν έναν πιο σπορ τόνο στην ειδική έκδοση του Golf. Μένοντας στο προφίλ, ξεχωρίζουν οι νέοι τροχοί «Richmond» ειδικά για το Clubsport, των 18 ιντσών. Προαιρετικά υπάρχουν και μεγαλύτεροι 19 ιντσών. Επιπλέον, υπάρχουν και ζάντες αλουμινίου με πιο νοσταλγική σχεδίαση, με πέντε οβάλ ημικύκλια, που θυμίζει παλαιότερα GTi και πιο συγκεκριμένα αυτό της πέμπτης γενιάς.
Με έμφαση στην αποδοτικότητα και τα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά, έχουν σχεδιαστεί οι τροχοί «Warmenau» χαμηλού βάρους, που ζυγίζουν μόλις 8 κιλά η κάθε ζάντα. Αυτό μεταφράζεται σε μείωση 20% του βάρους της μη αναρτώμενης μάζας, κάτι που συμβάλει στη βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.
Κινητήρας και δυναμικά χαρακτηριστικά
Ο κινητήρας του γρήγορου VW είναι υπερτροφοδοτούμενος 2,0 λίτρων με απόδοση 300 ίππων και 400 Nm ροπής. Το Golf GTi Clubsport επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ με το πακέτο Race αυτή ανεβαίνει στα 267 χλμ./ώρα.
Το Nurburgring αποτέλεσε το πεδίο εξέλιξης του VW Golf GTi Clubsport. Το πανίσχυρο Golf προσαρμόστηκε στην απαιτητική πίστα και εξελίχθηκε ανάλογα για να διαθέτει τα δυναμικά χαρακτηριστικά που του επιτρέπουν να κινηθεί με αξιώσεις και αποτελεσματικότητα στην «πράσινη κόλαση».
Η ανάρτηση και το τιμόνι με τις σπορ ρυθμίσεις προσφέρουν βελτιωμένη απόκριση σε όλες τις συνθήκες και ειδικά στις πιο απαιτητικές. Η δύναμη περνάει στους εμπρός τροχούς μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμη και το DCC adaptive chassis control το οποίο προσαρμόζεται συνεχώς στο οδόστρωμα και την κατάσταση οδήγησης και επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει την ακαμψία του πλαισίου σχεδόν συνεχώς.
Από μέσα
Στο εσωτερικό η σπορ εικόνα είναι συμβατή με αυτή του εξωτερικού. Τα καθίσματα κυριαρχούν, ενώ σημαντική βελτίωση έχει δεχθεί το σύστημα πολυμέσων, καθώς υιοθετεί την τέταρτη εξέλιξη, που το καθιστά πιο εύκολο στο χειρισμό.
Η οθόνη είναι 12,9 ιντσών και παρέχει τη δυνατότητα διαμόρφωσης, ενώ και οι ψηφιακές μπάρες για τον έλεγχο της φωνής και του κλιματισμού είναι φωτιζόμενες. Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα φωνητικού ελέγχου, όπως επίσης προαιρετικά και ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας της Harman Kardon 480 Watt.
Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός 10,2 ιντσών και επιτρέπει στον οδηγό να τον διαμορφώσει ανάλογα με τις επιθυμίες του σε μια από τις παρακάτω τρεις επιλογές: Classic, Progressive και GTi.